Gå til innhold

Dato for neste Oslo-treff


SkumGummi

Anbefalte innlegg

Hei junimammaer fra Oslo - og igjen takk for i går.

 

Skal vi sette dato for neste treff alt nå så kan vi plotte det inn i kalenderen slik at flest mulig får vært med?

 

Mandag har jo blitt vår "faste dag", så jeg foreslår en av følgende datoer:

16. februar

23. februar

2. mars

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

 

Passer best for meg 23. februar og 2. mars. Det som jeg kan tenke meg er at noen kan få problemer 16 og 23 da det er i forbindelse med vinterferien.

 

Mange gode planlagte turer i den tiden....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bagel & juice er jo et typisk lunch-sted... Er ikke så ofte ute å spiser, jeg... hehe De har vel annen mat enn pizza på Peppes? Klarer ikke Pepppes pizzaen da jeg en gang fikk en rå pizza... Merket ikke at bunnen var rå før vi kom til midten... hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg orker heller ikke peppes pizza... Har fått helt sperre for det etter jeg ble gravid. Men er jo mye annet enn pizza der. Hm.. Men for meg er det akkurat det samme. Har ikke vært på bagel og juice før (fordi jeg har hørt diverse om det stedet, men jeg vet ikke hvem av de det var) men jeg er åpen for det meste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er gjerne med på et annet sted... Har ikke så mange forslag.. Hva med eataly på brygga? De har litt forskjellig av pasta, pizza og salater iallefall - i tillegg til "vanlige" middager... Meny og info finnes her :)

 

www.eataly.no

 

- tror ikke det er noe problem å bestille bord heller, bare vi er litt tidlig ute....

 

Ellers er jeg åpen for det meste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers har vi Fridays, da... Problemet der er jo at det ofte er høy musikk... Vet ikke hvordan det er midt i uka, da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg har vore på Eataly eit par gonger, og synest det er ein bra plass å treffes. Det er ikkje stor nok plass på Bagels&Juice - der eg har vore i alle fall - og dei stenger ofte tidlegare. Vi var jo 13 pers sist gong og sat der til kl. 22...

 

Eg er ledig alle måndager :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På mandager har Eataly åpent til 20, står det på siden dems. Ellers i uka har de åpent til 22, så kanskje ta en annen dag enn mandag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da må vi enten endre sted eller dag. Får vi ville jo aldri ha blitt ferdig til kl 20... Og vi kan jo ikke møtes for tidelig heller, pga jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei -hei juni mammaer !

Håper allesammen har det bra, gleder meg til et nytt treff og foreslår gode gamle egons på byporten i gjen jeg da det er så greit å finne fram dit, gjerne 16 febr.

ha en fin kveld !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gjerne være med hvis det blir 16.feb. Har ikke vært med på treff før, men gleder meg veldig til å bli kjent med dere andre!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...