Anonym bruker Skrevet 27. januar 2009 #1 Skrevet 27. januar 2009 Hva anbefaler dere? Jeg bor i Finnmark så må ha noe varmt for bebisen som kommer i februar.... Har alleree bestil kombivogn, men har sett på mange skravletråder at Duo blir anbefalt? Har bare bestilt gjennom forhandler, så kan fortsatt ombestemme meg. Blir kombien for liten allerede neste vinter? Håper noen har noen gode tips
koala Skrevet 30. januar 2009 #2 Skrevet 30. januar 2009 Når det gjelder vogn: bor du i blokk og må bære bagen mye, så er kombi greit fordi den bagen er lettere. Bor du slik at en går rett inn i huset/leiligheten og får vinterbarn så er duo greit fordi bagen er større (mine har brukt bagen til de er ca. 10-12 måneder, født i desember og i oktober) Dessuten når en begynner med sportsdelen så er den jo helt "ny" og en får mindre totalslitasje. Jeg har en Brio duo som er 6 år gammel og har vært brukt kontinuerlig, den er like god til tredjemann Jeg har også vært veldig godt fornøyd med voksiposen med knytting. Den er varm så de har kun ligget i ullundertøy og lue/votter og når de er litt større en jakke på overkroppen. Bor på sørlandet så det er ikke så ofte det er veldig kaldt, men ned i 10 minus har ikke vært noe problem å sove ute. Er ofte surt her og vind om ikke gradestokken viser så mye og da er det viktig med dyp og lun vogn og pose.
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2009 #3 Skrevet 2. februar 2009 Pose: uten tvil ville jeg gått for en enkel men varm pose og som kan forlenges slik at du kan bruke den lenge. Jeg brukte voksi til førstemann men den var litt tungvindt å knytte sammen og tung og stor å ha med seg. Den kom jo også dårlig ut i test på Tv 2 i januar. Nå har jeg investert i en dunpose til nestemann. Kjøpte easyGrow siden den kom så godt ut i testen påTV 2 med tanke på hvor varm den er. Håper den lille blir fornøyd! Når det gjelder vogn så ville jeg gått for en enkel og lett vogn som er hendig i hverdagen. Her finnes det mange å velge i mellom. Du kan få en stor bag og samtidig ha en vogn som er god å trille. Finnes mange trehjulinger på markedet som er god! EasyWalker, OTH, Urban Jungle +++
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå