klovner Skrevet 27. januar 2009 #1 Skrevet 27. januar 2009 når kan man ta denne oljen? og hvordan skal den liksom virke? kan den tas før termin eller bare på overtid? hilsen meg 37 uker...
~Mita~ Skrevet 27. januar 2009 #2 Skrevet 27. januar 2009 ja si d.. jeg tok det dagen etter termin om jeg ikke husker allt for feil. var da både moden og hadde 2 cm åpning, men det funka ikke på meg.. fikk derimot fart på tarmene.. hehe. gutten kom av seg selv 3 dager senere.
frokenO Skrevet 27. januar 2009 #3 Skrevet 27. januar 2009 Jeg vil på det høyeste ikke anbefale deg å ta lakserolje.... I mitt første svangerskap gikk jeg overtid og valgte å prøve lakserolje.. siden jeg har hørt så mye om det... jeg tok normal mengde og alt... var 13 dager + så tenkte d kunne ikke skje noen fare... Etter en halv time fikk jeg sterke rier... og det ble rett og slett styrtfødsel- FLAKS for meg at jeg bor rett ved sykehuset.. ellers ville ikke min lille vært i livet... barnet bare kaster seg ut.. ingen god eller bra fødsel.... Så kjære deg. tenk deg om.. er det virkelig verd det.. Å ta lakserolje vil gjør at det ikke faller til naturlig. noen reagerer ikke på det.. mens andre får en dårlig opplevelse.... Mitt råd bare.
06 <3 09 Skrevet 30. januar 2009 #4 Skrevet 30. januar 2009 Når ta lakserolje?? ALDRI!! Jeg anbefaler modningsakkupunktur. Snakk med jordmor eller fødestue og spør når du kan komme til modningsakkupunktur, det gjorde jeg, og riene startet etter 8 timer. Fikk en flott og forholdsvis lett fødsel :-)
Gjest Skrevet 30. januar 2009 #5 Skrevet 30. januar 2009 Ikke ta det! Det smaker helt jævlig, og er du ikke moden så hjelper det ikke uansett. Babyen kommer når den er klar!! Hele siste månedene før termin sist stresset jeg med å føde, gjorde alle kjerringråd jeg kom over for å sette igang fødselen. Var ikke før jeg ga opp at det hele startet. Luringen i magen;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå