ønskebarn3 Skrevet 27. januar 2009 #1 Skrevet 27. januar 2009 Jeg har IKM om 3-4 dager, og har siden lørdag, altså i fire dager nå vært veldig kvalm. Først trodde jeg det var omgangsyke, men jeg har enda ikke hatt verken oppkast eller diare- er kun kvalm! Noen som vet om det går ann å kjenne forskjell på svangerskapskvalme og omgangsyke? Å er det mulig at svangerskapskvalmen kommer så tidlig? Føler meg i tillegg til kvalmen veldig sulten, og at små, hyppige måltider hjelper litt mot kvalmen.
ønskebarn3 Skrevet 27. januar 2009 Forfatter #2 Skrevet 27. januar 2009 Ble to like innlegg det gitt:) Trodde ikke det første ble lagret!
EnJente_m_2Jenter Skrevet 27. januar 2009 #3 Skrevet 27. januar 2009 Hei du, jeg har hatt det helt likt. Har vært kvalm fra mandag og har ikm 29ende. Jeg slet med kvalme i mitt forrige svangerskap, og det var heftigere, men da var jeg også 5 uker på vei, noe jeg jo ikke kan være nå, men jeg tror nok desverre at dette er noe som "går". Man får det ikke helt slik at man spyr, men alikevel blir man kvalm, men husk, jeg VET jo ikke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå