Gå til innhold

Ikke lenge igjen nå! :)


Randis

Anbefalte innlegg

Synes tiden har gått fort. Samtidig som jeg synes det er kjempelenge til termin. Ville jo helst ha hatt tulla fullbåren i hendene nå. ;) 8 uker idag. Termin 10.april. Gleder meg så mye. Skal på vekstkontroll imorgen og håper hun har det fint inni der. Tenk at om noen uker har vi barna våre ute ifra magen. Gleder meg til å se og bli kjent med tulla vår. Flere som begynner å innse at april kommer fort nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, tiden går veldig fort. Gleder meg som bare der. Har begynt nedtellingen og hver dag teller:)! Men hvordan kan du ha 8 uker igjen når du har termin 10. april? Jeg har termin 8.april, men har 10 uker igjen. Håper de 10 siste ukene går like fort som de 10 forrige:)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns tiden går litt sakte jeg.. Har termin 5. april og både gleder og gruer meg. Er min første, så er litt skummelt også, men det går jo sikkert bra, er jo mange som har gjort dette før :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Oppdaget nå at jeg synes det var rart at det skulle være 8 uker nå. Litt over ti uker er riktig, selvsagt. Ikke helt med. Ønsketenkning, kanskje. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...