Anonym bruker Skrevet 27. januar 2009 #1 Skrevet 27. januar 2009 Hva ønsker dere menn at vi kaller den for? Noen tips til hvordan å få han ekstra opphisset?
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2009 #2 Skrevet 27. januar 2009 Hmm.. Vanskelig å gi den navn kanskje:P Men min kjære har kalt min for pinice:P haha.. Det syns jeg egentlig bare er morsomt..! Det som tenner bortimot alle menn er å la ham ble med i dusjen eller badekaret e.l. Pass på at du bøyer i en sånn stilling at han ser herligheta, eller bare litt av den;) Da får han lyst på mer! Sexy undertøy er en slager.. Når han ligger på sofaen eller bare er litt sliten så kan du prøve å forføre han.. Gå mot han der han ligger med et blikk som oser av sexlyst! Bit deg litt i underleppa og sånn;P Dette er i hvert fall noe som funker for meg:) mvh blivende far:)
Anonym bruker Skrevet 20. august 2009 #3 Skrevet 20. august 2009 Alle ord som skryter opp størrelsen, viser til styrke og kraft. Men det kan vel like gjerne være at beskriver hva du vil han skal gjøre med den, hva synet/følelsen av den gjør med deg. Vis din lyst og kåtskap - så skal jeg love deg at du får respons.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå