Mamma til verdens vakkreste Skrevet 27. januar 2009 #1 Skrevet 27. januar 2009 Her er det tydelig vis lenge siden jeg har vært,er endel forkortelser jeg ikke henger med på. Men spørmålet mitt er egentlig,noen med noen gode rød for bli gravid???må jo vanke noen råd her inne ) Jeg har nå prøvd i 4 år på bli gravid,så en smule dritt lei kjedelig sex må jeg si. Og det tærer veldig på sexlysten,skal forsåvid begynne kjekke ut hvorfor noe ikke skjer.Men hadde vært godt sluppet det oxo,men noen evt som vet hvordan de kjekker ut.Hvordan er prosedyrene der,har vært til legen min og sendt nå videre til sykehus.... På forhånd mangen takk
*Ønskergjerne* Skrevet 27. januar 2009 #2 Skrevet 27. januar 2009 hei tips til å bli gravid er vel mange - å man ser alt fra å prøve slimløsende hostesaft (solviplex el noe sånn) til å prøve urter osv (wild yam - daminia - bihonninggele' ) har du påvist eggløsning? blir vel pergo på deg da kanskje? hvis du tar tempen hver dag fra dag 1 i syklus - så finner du ut når du har eggløsning - d andre er eggløsningstester... ellers kan man ha sex annen hver dag igjennom hele syklus - da er man iallefall sikret å treffe eggløsningen... ligge en halvtime etter sex m svømmerne inni seg... (pute under rumpen - så d ikke renner ut ) mye styr m d å bli gravid - noen blir gravid fort - å andre sliter :s jeg er i min 19 mnd (prøveperiode) å rimelig oppgitt å skuffa... men jeg har nå vært t legen for å se om hormon prøvene er ok - å at jeg har eggløsning - så har jeg startet m litt healing ... kanskje prøve ut akupunktur også... vi får se.. legen min mente jeg var ennå ung (23) så jeg har bestemt meg for å prøve 6 mnd til på egen hånd før jeg går videre til skikkelig utredning...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå