Gå til innhold

Party?

Norwegian by injection

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei!

Hvordan gikk det idag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Yoo hoo!

Skrevet

Hey you! Fikk ikke time i dag hos spes. Det blir i morgen. Det blir en slik 'oyeblikkelig hjelp' time, så jeg må bli puttet inn der de har ledig. Men vi var på Helsest. i dag for V's 10 mnd. appt. Han er 10 mnd. i dag! og han er AKKURAT samme vekt og hodeomkrets som på 8 mnd. sjekken, men hadde vokst 3 cm. Så sykdommen har nok tatt på kiloene. Godt han hadde nok og ta av, he-he! hvordan er det med deg?

Skrevet

Ok, håper alt går bra imorgen da. Idag er M 17mnd! M hadde vokst veldig lite han også...fra 1år kontroll til 15mnd. pga sykdom hadde han ikke lagt på seg så mye...men han hadde blitt lang! Lang og 'tynn'! Heldigvis så hadde guttene våre litt (mye) å gå på! Jeg er hjemme idag, tok meg en fridag fra treninga. M hadde feber, oppkast, og utslett inatt, men han er frisk idag...men jeg føler at ikke jeg kan ha han med på treninga når han hadde feber inatt. Får vente til imorgen. Så idag er det vasking, surfing og spising, he he!

Skrevet

Hurra for guttene våre i dag da! Ha-ha, så koselig. De deler dato - 27th. Tar du han vanligvis med når du loper el har du barnevakt? Happy surfing & eating!

Må amme denne lille karen - back later. Klem:)

Skrevet

Jeg også har dag idag, he he! Jeg er 34år og 2mnd.! Ja, jeg tar M med meg...de har barnepass på senteret. Han får lov å være der i 2 timer. Han får leke med andre barn også, det er kjempebra for oss begge to!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...