noche Skrevet 27. januar 2009 #1 Skrevet 27. januar 2009 Har fått maaange positive tester denne mnd, siste i dag som etter kalenderen skal være en dag før mens. håpet jeg var gravid, men nå var det blod på papiret-ikke til å ta feil av. funker ikke de testene på meg tro? er de fra billigtester eller hva de nå het huff nå fikk jeg lyst å grave meg ned, hadde forhåpninger nå
*LillaMeg* Skrevet 27. januar 2009 #2 Skrevet 27. januar 2009 Har du testet positivt på el tester? eller mener du at du har hatt el?
megogknotten Skrevet 27. januar 2009 #3 Skrevet 27. januar 2009 syns det er litt vrient å tolke de billigteststrimlene jeg, fordi fargene skal jo være helt like. Teststreken kan også være sterkere en hva kontrollstreken er.. tror jeg har fått en positiv EL test siden i sommer jeg.. argh! Dumpet nettopp en ny ladning fra billigtester ned i postkassen min.. må ikke gi opp, hehe.
*LillaMeg* Skrevet 27. januar 2009 #4 Skrevet 27. januar 2009 Syns og det er vanskelig og tolke de.. Har svak strek i 2uker omtrent.. noe som betyr null el, så blir den blank, med kun kontrollstrek.. Ifølge den har ikke jeg hatt el tror jeg..
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 27. januar 2009 #5 Skrevet 27. januar 2009 Akkurat sloss med det samma sjøl. Først tok eg én...glømte den ut så den lå får lenge ....nr 2 va defekt...ingen streker eller noenting.. nr tre...svaaaaaaaaaaak...kontrollstrek........! Så...ska bli spennande detta. Ska ha el denne uka ein gang så..eg får bare prøve videre..godt eg har masse tester.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå