kikkit Skrevet 27. januar 2009 #1 Skrevet 27. januar 2009 kan hende det bare er jeg som er overhysterisk.. har vært på kontroll, hadde litt proteiner i urinen, men blodtrykket var normalt..så legen sa det ikke var noe grund til bekymring.. men når jeg går her hjemme kjennes det ut som om blodtrykket mitt er noe helt anna enn når jeg er på kontroll. har liksom litt hjertedunk osv. veit ikke om det har noe å si men.. blir jo litt redd da.. noen som har no råd? detta er mitt første barn, helt fersk i gamet, så kan hende det bare er jeg som er overhysterisk, er i uke 31 nå.
♡ Mors-lykke ♡ Skrevet 27. januar 2009 #2 Skrevet 27. januar 2009 Hei du ! Som regel er vel blodtrykket høyere når man er hos legen enn hjemme, man er ofte litt oppjaget når man skal til kontroll, og da går blodtrykket litt opp. at du føler litt hjertedunk etc nå, kan jo rett og slett være fordi du bekymrer deg ? At du stresser opp deg selv rett og slett ? Når det er sagt, er det sikkert bedre at du igjen tar kontakt med legen for en ny sjekk, enn å gå rundt og engste deg. Hvis du da får beskjed om at alt er i orden, kan du senke skuldrene og slappe av ;-) Lykke til videre !
kikkit Skrevet 27. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 27. januar 2009 ja det kan godt hende:) tar en tlf til legen å hører jeg.. sånn for sikkerhetsskyld:) takk for svar:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå