Nettis Skrevet 27. januar 2009 #1 Skrevet 27. januar 2009 Skal prøve å forklare dette enkelt. Sluttet på pillen for 3 mnd siden, fikk mensen rett etterpå, neste mens kom 39!! dager etterpå. Tror jeg hadde EL, fikk såre brystvorter 2 uker før mensen kom ( trodde da at dette var gravidsymptom siden jeg aldri hadde hatt dette før) Nå er jeg på dag 45!! i syklusen og fortsatt ingen mens. Fikk såre brystvorter for 1 uke siden, samt stikkninger i korssrygg, og sopp/kløe i underlivet ( beklager detaljer) I dag merket jeg også slim, kunne strekkes akkurat som EL slim. Men jeg skal vel ikke ha eggøsning nå, siden jeg har hatt såre brystovorter allerede i 1 uke og er 1 uke på overtid sammenlignet med forrige syklus?? Jeg sjønner ingeting av dette, håper noen tar seg litt tid til å fundere sammen med meg. Må også ta med at jeg testet negativ på en CB digital i dag. Klemmer til andre prøvere
lissi33 Skrevet 27. januar 2009 #3 Skrevet 27. januar 2009 Jeg hadde elslim i går, men føler jeg har skikkelig pms. Hadde utskrapning for to uker siden og stoppet graviditeten med abortpilla to uker før der, derfor skal jeg ha mensen nå, men i går som sagt, el-slim. Henger ikke helt på greip, og gir snart opp å finne ut av syklusen.. ler. Jeg har 26 dagers syklus til vanlig. På dagen. Bare nå alt er fucka opp etter MA. Kanskje du er gravid, men testen slår ut sent? Om du har el-slim nå så får du bare hoppe til køys
Nettis Skrevet 27. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 27. januar 2009 Får vel bare hoppe til køys ja, i tilfelle Er i uggen form i dag, mere hodepine og stikninger i korsrygg. Blir gal!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå