yasmina Skrevet 27. januar 2009 #1 Skrevet 27. januar 2009 Utveksler dere gaver ? Her har vi bestemt aa kun gjoer det ved runde tall da det blir saa mye hvis ikke... Gaar ut og spiser da og denne gang skal vi jo til Atlantis til helga
blond Skrevet 27. januar 2009 #2 Skrevet 27. januar 2009 Vi setter av kvelden til oss, går enten ut og spiser eller blir hjemme og gjør litt ut av dagen. Han kjøper kanskje blomster, men vi kjøper ikke gaver til hverandre. Synes det er viktig å markere dagen!
yasmina Skrevet 27. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 27. januar 2009 Ja, enig i det. Jeg fikk en flott Orkide av mannen da han kom hjem og det er utrolig hyggelig aa gaa ut og spise, men herlig aa ikke gi gaver
Mamman til 3 lykketroll Skrevet 27. januar 2009 #4 Skrevet 27. januar 2009 Blir mindre og mindre markert synes jeg, men den jeg aldri glemmer er den 11. bryllupsdagen. Da var vi på tidlig UL og så et lite hjerte slå ) Det var i 2005. Kan ikke huske at vi gjorde noe spesiellt i fjor. Hjelp, det begynner visst å bli en vane...
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 27. januar 2009 #5 Skrevet 27. januar 2009 Vi gjør ikke noe spesielt. Lager av og til noen god mat hjemme, eller gir hverandre gaver noen ganger. Ikke noe fast opplegg med andre ord. Men markerer dagen litt iallefall. Hvis vi ikke har anledning selveste bryllupsdagen, så legger vi det til nærmeste helg.
Koseklompen Skrevet 28. januar 2009 #6 Skrevet 28. januar 2009 Når vi giftet oss hadde vi et enkelt bryllup. Giftet oss på tinghuset, spiste deilig middag på samme restauranten han tok meg med på vår aller første date. Etter det dro vi hjem, hadde en kjempestor godteripose og satte på en bra film. Nå har vi ikke vært på den restauranten siden da, og den er under reperasjon nå da det har vært en ødeleggende brann der Men hver bryllupsdag så setter vi oss godt ned i sofaen, finner fram godis og setter på akkurat samme filmen som vi såg på bryllupskvelden..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå