Anonym bruker Skrevet 27. januar 2009 #1 Skrevet 27. januar 2009 Samboeren min er 37 år og har ikke barn. Vi har vært sammen i 7år. Jeg syns det er rart at han ikke ønsker seg barn? Kanskje noen menn som kan si meg noen grunner? Samboeren min sier bare at vi kan vente litt.. men hvor lenge skal jeg vente på at han vil ha barn? Jeg er 33år. Har vurdert å gjøre det slutt og håper da at han vil snu.. men vi har vært lenge sammen så litt vankselig å gjøre det slutt..:-(
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2009 #2 Skrevet 28. januar 2009 Ærlig talt, du er 33 år, det er på tide å begynne prosessen visst dere skal ha barn! Fruktbarheten synker med alderen, det er slett ikke sikkert at dere blir gravide med det første! Dessuten er det ni mnd venting etter at du har blitt gravid også. Jeg hadde ikke vært i tvil - visst du ønsker deg barn, må du få gjort noe med saken nå. Eller belage deg på at det ikke blir noen barn hvis du ønsker å holde sammen med denne mannen. Jeg gikk fra min eks da jeg var 25, han ville ikke ha barn med meg. Har ikke angret, har nå to vakre små som var vel verdt den kjærlighetssorgen!!! Det finnes faktisk bra menn som ØNSKER seg barn. Er nå 33 selv, og det siste svangerskapet var ganske tungt. Hadde satt hardt mot hardt hvis det var meg (men da må du selvsagt mene det...) Ok, jeg er ikke mann, men følte for å gi en liten respons likevel;)
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2009 #3 Skrevet 16. februar 2009 Enig med anonym over her. Fikk en følelse av at denne mannen er en mann som rett og slett ikke øsnker seg barn, og kanskje ikke noengang vil kunne gi deg det. Da må du tenke på hva du mener er viktigst. Stå ved han og la han ta vekk det at du ønsker å oppleve det å være mor, og leve med han som du gjør - eller stå opp for deg selv og håpe du finner en mann som vil dele samme meninger som deg. Syntes det er dårlig gjort av deg at han kun sier at han vil vente litt. Han er blitt såpass voksen at han burde kunne bgrunne det mer for deg, kanskje han har traumer, redd for hvordan far han ville blitt osv. Det vet du jo ikke når han gir deg den type svar. Hvis det bare er det at han vil vente, hadde jeg som nevnt over her, satt hardt mot hart.
kleika Skrevet 18. februar 2009 #4 Skrevet 18. februar 2009 du må ta et valg og det nå ikke om et år men nå,du er 33 og klokken tikker jeg er 30 og har 2 barn,men jeg har måtte slås for at få dem har hatt et antal av sa og ma vært sengeliggende fått mediciner ovs mange mennesker tror nå skal vi ha et barn og så blir de gravide med en gang og får et barn,men sådan er det faktisk ikke for mange av os noen sliter med å bli gravide andre med å holde på dem bare prøv og besøk andre forum herinne som mistet,gravid på ny ovs. hvad vil du???????? det må du finne ut av hvor vigtigt er barn for deg?????????? disse ting må du spørre deg selv om hvis du vet du absolut vil ha barn mener ikke jeg du kan vente lengere,så spør deg selv hvad som er vigtigst for deg,der er jo ingen der sir du skal få barn,men det er din beslutning
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå