Anonym bruker Skrevet 27. januar 2009 #1 Skrevet 27. januar 2009 Jeg har alsri sett serien, men det er mye diskusjoner om den. Er alle de unge mødrene der like dumme og umodne, eller er det noen som er oppegående også? Hvilke dager sendes serien?
Miss Misantrop Skrevet 27. januar 2009 #2 Skrevet 27. januar 2009 Jeg har bare sett serien på nettet. Og kun noen få episoder. Min personlige mening er at de ikke er hverken dummere eller mere umodne en andre mennesker som stiller opp i reality show.
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2009 #3 Skrevet 27. januar 2009 Det var egentlig et godt svar, hehe :-)
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2009 #5 Skrevet 27. januar 2009 Skjønner ikke hvordan denne serien kan få så mye publisitet.
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2009 #6 Skrevet 27. januar 2009 Fordi serien idyllisere det å være ung mor..jentene som er med operer seg, drar på ferieturer, har det nyeste utstyret til babyen, drar på shopping, sitter på kafe og barna gråter nesten aldri og hører ikke at de er syke eller at de har våkennetter eller bekymring for fremtiden osv osv... Slik håper de at mange unge jenter velger å få barn fremfor å ta utdanning og jobb slik at de blir "evige" hjemmeværende mødre som tilbringer dagene foran tv.skjermen da de er redde for at "kom i form" bølgen skal ta fra de Tv-seere...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå