Akkuratja Skrevet 27. januar 2009 #1 Skrevet 27. januar 2009 Hei. Ser det skrives mye om dette her, kan noen forklare meg hva det egentlig går ut på, og hvordan man vet om det er det eller starten på mensen. Skal ha mensen i disse dager. Tidlig i morges etter sex da jeg gikk på do, så jeg at overskuddssæden (sorry intime detaljer) var litt brunaktig. Så regnet med at da kommer mensen nå. Men etter en dusj var det ingen mer farget utflod, bare blank. Og slik er det fortsatt, mens mensemurringer ligger og jobber som bare det nede i magen. Kan det ha vært festeblødning og er d noen vits å teste i dag eller vil den uansett ikke kunne slå ut positivt fordi det er tidlig. Trur jeg hadde første dag i siste mens 28. desember, men skrev det ikke opp så litt usikker der.
Sivalur Skrevet 27. januar 2009 #2 Skrevet 27. januar 2009 For min egen del så varte festeblødningen i 2-3 dager, og det var friskt lyserødt blod. Trodde det var en lett mens men skjønte jo i etterkant at det var det altså ikke. Ville ha ventet til helgen med å teste hvis jeg var deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå