Gå til innhold

Bilstol og ferie/ flyreiser??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tenkt litt på hvordan man løser dette. Vi blir til å fly noen ganger når frøkna er såpass liten at vi må ha den minste bilstolen med. Man får vel ikke lov til å ta denne med inn på flyet?

Har lest en plass at man må være forsiktig med disse stolene, da noe inni dem kan ødelegges om man mister den i gulvet f eks. Tenker da at om man sender den som bagasje blir den jo ikke behandlet veldig pent...

Hva tenker dere som har vært borti dette før?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei, vi hadde med vårt bilsete da vi føly med vår datter, som da var 4 uker....vi hadde henne i bilsete frem til vi gikk inn på flyet, og der fikk den stå bak hos flyvertinnene. jeg ammet henne hele flyturen, tok bare 40 min da....så fikk vi bilsete tilbake ved landing! ikke noe problem innelands hvertfall!

Skrevet

Vi flydde en del med vår første mens hun var så liten at vi brukte nyfødtsete. På lengre turer kan jeg anbefale å kjøpe barnebillett til babyen. Da får man et ekstra sete der babyen kan sitte i bilstol. V letting og landing må babyen sitte på fanget.

Skrevet

Det kommer an på flyselskapet om dere får lov å ha med bilstolen inn på flyet.

Skrevet

Takk for svar jenter! Vi skal reise med Norwegian and British Airways. Noen som kjenner til deres rutiner? Kan ikke finne noe på nettsidene til Norwegian hvertfall.

Flere erfaringer?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...