Gå til innhold

wild wam - damiana - bihonninggele'

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå har jeg bestilt dette - å lurer på :

hvordan skal jeg ta dette i forhold til syklus?

jeg får svar innen ett par uker om jeg har eggløsning - å har jeg d - vil jeg begynne m dette:)etter 19pp - er jeg litt lei :s

men gir ikke opp håpet om å klare d på egen hånd uten pergo...

pergo skal prøves til høsten om ingenting har skjedd...

noen flere som bruker dette/har prøvd?

erfaringer vil jeg gjerne høre om :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei!kan dessverre ikke svare på sp mål dine men har prøvd wild yam for lenge siden også bipollen mener at wild yam ikke skulle taes fra ikm dag til rett før el ellers kan den faktisk hemme el.....(?)rett meg om jeghar misforstått noen!! det andre kunne jeg ta hele tiden....men uten suksess..så det ble no pergo på meg....men lurer på disse tingene selv også i grunnen:)håpe noen kan svare "oss":)

Skrevet

Hei! :o)

Jeg har bestillt Damiana og Wild Yam nå. Jeg har ikke brukt det før,men andre som har brukt det har brukt det slik:

Ta Damiana fra 1 mensdag og frem til positiv EL test.

Så slutter du med Damianaen og begynner på Wild Yam når du er helt sikker på at EL er over og tar det til du evt tester positivt på grav.test.

Jeg skal prøve det nå. Håper det fungerer. :o)

Masse lykke til! :o)

Skrevet

ok:-)

da får jeg prøve på samme måte jeg da ;)

tenk om spiren sitter på dette da :D

spennende :)

hold meg oppdattert dere :-)

Skrevet

Dette har jeg også tenk å prøve- men ikke før neste pp da, om det blir et til.. Håper jo at det skal klaffe denne pp da.. Men jeg bestiller på nettet- for på helsekosten her har alt gått ut på dato visst nok..hihi...

Jeg har bestilt Damiana. Har dere noe tips hvilke Wild Jam jeg bør bestille og fra hvor ???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...