Gå til innhold

Hvor traff du mannen/kjæresten din?

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi traff hverandre på en nattklubb som jeg jobbet på:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi traff hverandre på jobb når jeg var 17, skulle likosm være sjefen min i ett salgsfirma,hehe.. Ble litt moro da, og møttes igjen noen år senere, og nå har vi barn:)

Skrevet

her var det kusinen hans som skulle spleise oss. og det funket. kjærlighet ved første blikk kan man vel kalle det. nå 4 år etter husker jeg det som det var i går. han kom og hentet meg, da han snudde seg og så meg inn i øynene sa det bare PANG. hjertet hoppet over et slag, magen slo salto og jeg sa til meg selv: HAN skal jeg ha.

Skrevet

Diskotek :o)

Jeg 17, han 22.

Skrevet

på "fest" hos en kompis. men jeg visste hvem han var, vi har gått på samme skole og brødrene våre er kompiser...

Skrevet

Hmm.. vi kjente hverandre litt fra før da, men "oppdaget" hverandre på Madrugada konsert ;O)

Skrevet

Da jeg satt barnevakt for sønnen hans :)

Gjest Sauen venter jente nummer 2 =)
Skrevet

På jobb=) Han var ny, og med en gang jeg så ham sa jeg : "Jeg kan ta opplæringen, jeg" =) hehe... Den neste uka ble det mye opplæring gitt...

Skrevet

På fest hos felles venner. Jeg så han og falt pladask! Bestemte meg for at han skulle jeg ha, heldigvis var han et lett bytte, hadde visst falt pladask han også. Er 12,5 år siden nå. :o)

Skrevet

Traff ham og ble kjent med ham da han var sammen med søsteren min....

Skrevet

Vi har vært venner siden vi var 12 år! Da flyttet han hit. Har vært nesten naboer, 3 minutter og gå :) Nå har vi kjøpt barndomshjemmet hans for et par år siden! Trenger ikke være lenger unna....

Skrevet

traff hverandere på gode gamle mIRC. på kanalen #Haugesund. i 1999. ble sammen et år etter. da var eg 21 og han 19.

Skrevet

Han dukka tilfeldigvis opp på døra mi en kveld ;)

Jeg hadde fest da, og han var en venn av ei venninne av meg.

Det sa klikk med en gang, og nå er det 6 år siden:)

Skrevet

Dagbladet Snakk i 1999

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...