Gå til innhold

Krupp-hoste!


-carina-

Anbefalte innlegg

Helene har plutselig begynt å hoste sånn, og har hatt sånn krupp-hoste. I natt sov hun med hodeenden hevet og vinduet på vid gap, men hun strevde litt med pusten sin. Stakkars liten var nok sliten etter å ha hostet i hele natt... :o/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun har vært i så fin form i dag, har lekt masse og spist minst like mye som vanlig... Så jeg ser det litt ann. Nå har hun sovet i tre timer i vogna si uten å hoste, så kanskje det glir over. Men om nettene fortsetter sånn eller hun blir veldig dårlig i allmentilstanden så reiser jeg til legen med en gang! :o)

 

Tror bare Helene er litt lett disponert for krupp-hoste, hun får lett sånn hoste dersom det er noe... Så ekkelt å høre på bare! :o/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God bedring til Helene. Min gutt har ved tidligere forkjølelse hatt en gjøende hoste om natta, men har heldigvis vært uten forkjølelse lenge nå. Regner med det starter opp med sykdom igjen når tiden er inne for å begynne i barnehage. Litt greit for meg at han holder seg frisk nå som jeg er inne i en innkjøringsperiode på jobb. Hvordan høres forresten hosten til Helene ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sånn en gjøende hoste, men ikke så ille som jeg hørte hos broren da han hadde en runde med falsk krupp. Men når hun hoster så hører jeg også at hun svelger litt, høres ut som om hun brekker seg litt når hun hoster. :o/ Hadde også litt rask respirasjonsfrekvens, men hun har pustet helt normalt hele dagen i dag. Ikke noe hoste enda i natt heller...

 

Kjedelig med sykdom, man får jo så vondt av de små når de ikke er i form! :o(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...