Anonym bruker Skrevet 27. januar 2009 #1 Skrevet 27. januar 2009 Minsten har begynt å krabbe og da er lekegrinda gull verdt :-) Brøytebilen kom akkurat og la igjen ett tonn med våt snø i innkjørselen. Minsten oppi lekegranda og frem med skuffe og spade. Jeg har inntrykk av det er færre og færre som bruker lekegrind. Er det mange som ikke bruker og hvordan klarer dere dere uten?????
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2009 #3 Skrevet 27. januar 2009 Vi bruker lekegrind. Veldig greit når vi har hund. Litt vanskelig å lære en liten å ikke plage hunden sånn med en gang. Grinda gir også yngste en mulighet til å slippe unna eldste. Eldste har forbud mot å være i grinda. Veldig glad i lekegrind vi...
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2009 #4 Skrevet 27. januar 2009 Samme her! greit å ha han der når jeg lager middag, henter posten, må følge storestøster på toalettet etc. Gull verdt!
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2009 #5 Skrevet 27. januar 2009 Skal vi stenge inne barnet eller hunden... Tenke, tenke tenke.... Vi stenger inne barnet, slik at hunden kan gå løs! Snodig tankagang...
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2009 #6 Skrevet 27. januar 2009 Stenge inne barnet? Da vet jeg ikke hva slags lekegrinder du har sett... Hele tetter vegger da kanskje? Barna har ofte ingenting imot å sitte i lekegrind. Masse leker i en armviddes avstand. Banke og slå med lekene så mye de vil :-) Og så synes de det er veldig festelig å trykke ansiktet langt inn i nettingen og kikke på oss "utenfor". Smiler og ler da
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2009 #7 Skrevet 27. januar 2009 Lekegrind er et praktisk hjelpemiddel syns jeg. Klart ikke barna skal være der hele tiden, men litt innimellom har neppe skadet noe barn, snarere tvert i mot. Vi har mykt teppe oppi og mange morsomme leker. Et perfekt sted å være når mor må fikse andre ting og ikke kan være 100 % fokusert.
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2009 #8 Skrevet 27. januar 2009 Jeg har tre barn (venter mitt fjerde) og aldri hatt behov for lekegrind. Ser også innlegget om hund/barn "innestengt" jeg også ville valgt hunden, og latt barnet være i fri aktivitet...
Full house Skrevet 27. januar 2009 #9 Skrevet 27. januar 2009 Er det mest naturlig å stenge inn hunden som ikke plager barnet, eller sette barnet i en lekegrind som den kan leke i, så hunden får være litt i fred? Djiiises, håper virkelig ikke du har dyr. De er vel omplassert allerede.
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2009 #10 Skrevet 27. januar 2009 å herregu d,det er nok ike bare pga hunden ,vel ,kan jo hende hun må ordne med klesvask ,mat osv.Bruk hjernen litt da
cammiss Skrevet 27. januar 2009 #11 Skrevet 27. januar 2009 Vi har hatt lekegrind på begge to- superfornøyd- kan dusje og alt annet som man må gjøre uten at lille skal brabbe bort å finne på noe tøys... de har øvd /øver seg på å gå langsmed- holde i rister- øver balanse osv... Her koser de seg begge to med grinda.. storesøster- åpner døren - -går inn og leker meed lillebror - og som de fleste andre barn så liker se små huler- grinda er også en hule.. spes med lakentak over!!
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2009 #12 Skrevet 27. januar 2009 Vi har lekegrind og har ikke tenkt og sette den vekk enda. Han trives veldig godt i den og er oppi den 2-3 ganger i løpet av dagen på korte intervaller. Bruker den når mor må ned i kjelleren for å vaske klær,steiker mat pga sprut,dusjing eller mine usunne laster...
Gjest Skrevet 27. januar 2009 #13 Skrevet 27. januar 2009 Jeg hadde ikke til første, men har planer om å kjøpe nå til andre. Savna virkelig lekegrind i den perioden hvor hun begynte å krabbe og utforske, uten noen som helst slags hemninger. Bare når en skal noe så enkelt som på do foreksempel, hadde det vært stråeldene å kunne plasere ungen i en grind, og slippe å bekymre seg for at hun skal ha dratt noe over seg, klatra opp en plass og falt ned igjen osv. mens man tisser et halvt min.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå