Anonym bruker Skrevet 27. januar 2009 #1 Skrevet 27. januar 2009 Funnet ut at jeg ikke passer til å ha en baby i hus. Jeg liker det virkelig ikke. Bare ligger der, gjør ingenting ut av seg. Hun er bare 4 mnd og jeg liker ikke være hjemme med henne.
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2009 #2 Skrevet 27. januar 2009 Der har jeg vært også!!- kom deg ut- gå tur og møt mennesker- dra på babysang el. og så etterhvert kan hun komme seg i BH og du i jobb.. ev så forandrer ting seg- det blir morsommere med tiden.. Tenk hvis du hadde hatt fri og ikke hadde hatt barn, hva ville du gjort da? Kan du gjøre noe av det samme med barn?- hør på god musikk - les en god bok-
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2009 #3 Skrevet 27. januar 2009 Stakkar, hun trenger da ikke gå hjemme med henne til ungen begynner med BH?? Men det er jo en fordel at hun er hjemme til ungen begynner i bhg selvfølgelig...
___ Skrevet 27. januar 2009 #4 Skrevet 27. januar 2009 Det er virkelig ikke morsomt, men når de blir eldre, sån 1-2 år, blir det mye bedre. Kan du ikke si til faren at dette har ikke du lyst til lengre. Nå får han overta og så kan du gå tilbake i jobb? Ettersom du har gått gravid og tatt de første 4 mnd bør han kunne ta resten intil barnehagestart. Ikke glem søknadsfristen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå