Anonym bruker Skrevet 27. januar 2009 #1 Skrevet 27. januar 2009 Tok det lang tid før dere fikk igjen menstrasjonen etter endt p-pillebruk/minipille? Fikk dere den tilbake på det tidspunktet dere normalt sett hadde fått den når dere gikk på pillen/minipillen? Har nettopp sluttet med minipillen cerazette, og skulle hatt mensen rundt den 20, men den har ikke kommet. Er ikke gravid altså Takk for svar:)
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2009 #2 Skrevet 27. januar 2009 dette lurer jeg og på. Sluttet akkurat på cerazette og skal begynne på p-piller. Og da måtte jeg visst vente på neste mens. Men jeg blødde i 7 uker med cerazette, så jeg vet ikke helt når jeg kan fovente neste mens...
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2009 #3 Skrevet 27. januar 2009 ja, jeg er akkurat der jeg også! (jeg som er innlegger) Har nettopp sluttet med cerazette og skal begynne på p-pillen, men må vente på neste mens før jeg også begynner... Håper det er noen som kansje kan svare oss her inne da...
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2009 #4 Skrevet 27. januar 2009 Å jeg å vil ha svar på det!! dytter jeg da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå