nattergal78 Skrevet 27. januar 2009 #1 Skrevet 27. januar 2009 Synes tiden sniler seg sånn avgårde jeg...har termin 26 mars. I dag møtte jeg moren til en skolekamerat av sønnen min og hun sa..."åh er det deg..jeg kjente deg ikke igjen. Nå har du vel vært gravid veldig lenge??" Det var sikkert ikke vondt ment men følsomme meg ble skikkelig lei meg og irritert over den kommentaren. :-(
Heidimoren Skrevet 27. januar 2009 #2 Skrevet 27. januar 2009 For en utrolig merkelig ting å si da... Ja, man går jo ganske lenge gravid, ca 9 mnd! =) heh... tror mange snakker før de tenker. Hun lurte sikkert bare på hvor langt du var på vei... Dødslei selv av dumme kommentarer fra folk. Synes det er kjempeflott meg gravidmage, og har aldri likt magen min så godt som nå. Selv om den er godt polstret... =)
nattergal78 Skrevet 27. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 27. januar 2009 ja mange rare kommentarer i grunn. De fleste sier faktisk "oi så fort det har gått" osv, så synes bare det var rart. men nå henger jeg meg kanskje litt opp i ting og er irritabel og da..
Antonette Skrevet 27. januar 2009 #4 Skrevet 27. januar 2009 Ja, folk sier mye rart. Var i bursdag her om dagen, og kom som en av de siste. Da sang en "Nei, så tjukk du har blitt!" når jeg kom inn døra.. Vet at han er en "morsom type",men lite vet han at han lekte med livet akkurat da.. hehe Har termin i morra, så jeg er klar over at jeg har stor mage!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå