Gå til innhold

man blir sliten av å ha sykt barn...

Anbefalte innlegg

Skrevet

spesielt når man ikke er helt i form selv heller...

jeg er bare gravid, sliten og går på antibiotika som gjør meg litt småuggen, men det går fint...

nå fikk jeg endelig jenta mi til å sove, hun har nesten ikke sovet i hele natt, bare hoster og vrir seg. hun er i godt humør når hun er våken, men krever full oppmerksomhet hele tiden. tror jeg har brukt en hel tørkerull på nesa hennes snart... spiser ikke, men hun drikker iallefall.

skal til legen etterpå, og jeg har egentlig tusen ting å gjøre, har 3 oppgaver jeg hadde tenkt til å begynne på denne uka. ville være tidlig ute for en gang skyld, jeg burde rydde og støvsuge, vaske tøy osv... men jeg orker ikke... :o/

gi meg litt energi!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

her ikke noe energi å sende over dessverre. men vi er flere å samme båt.

snuppa har ligger med høy feber og hoster. Og vil gjerne ha oppmerksomhet hele tiden. Egentlig skulle semesteret på skolen begynt i dag mend det ble det dårlig med. Og så skal jeg få pakket mer til flyttinga. Men først skal jeg legge meg på sofan med henne og prøve å få ho til å sove litt så kan jeg slappe av litt selv også :) er høygravid og sykt barn var ikke akkurat planen i dag men.

får satse på at de er i full fart igjen i morgen.

god bedring til jenta di :)

Skrevet

tviler på at det er full fart i morgen... og hun må jo ha en feberfri dag før hun kan dra i barnehagen, så det var den uka... hehe

mannen er bare hjemme til middag før han drar på jobb igjen, og på torsdag reiser han på hyttetur og blir borte til søndag, så det er fint lite hjelp å få der... han er heldigvis oppe med henne om natten, da :o)

da er du nok litt mer gravid enn meg, er 20+0, så kroppen har heldigvis ikke blitt veldig tung enda... men det kommer vel etterhvert...

god bedring til jenta di også, og lykke til med flytting :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...