Anonym bruker Skrevet 27. januar 2009 #1 Skrevet 27. januar 2009 Hei! Jeg er nygift og har en sønn på 18 mnd. Mannen min elsker meg mer enn noe annet og er veldig lykkelig. Jeg er kjempe ulykkelig og tenker hele tiden på at jeg har lyst til å gå fra han. Hodet kverner 24/7 på alt. Hvordan jeg skal klare meg som alenemamma og hvordan jeg skal klare å såre mannen min. Jeg synes jeg er kjempe dum som tenker på dette. Jeg har alt jeg har drømt om og trenger ingen ting. Det høres sikkert dumt ut, men jeg tenker veldig på det at mannen min tjener veldig bra og vi eier hus og bil. Blir jeg alene vil jeg ikke ha råd til noe. Hvordan kan en hverdag som alenemamma friste? Skal jeg være ulykkelig gift? Jeg trenger noen objektive syn?
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2009 #2 Skrevet 27. januar 2009 HI igjen. Det må også sies at jeg synes det er kjempe flaut å skulle skilles så fort. Det var også min far som betalte for bryllupet. Og foreldrene mine synes mannen min er helt fantastisk.
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2009 #3 Skrevet 27. januar 2009 Hva er det som gjør deg ulykkelig, da? Er det noe dere kan prøve å jobbe med? Vet din mann om dette? Du er faktisk nødt til å snakke med din mann. Ingen kan endre noe de ikke vet noe om. Og ingen kan endre noe uten å gjøre en innsats selv. Er du bare ulykkelig, så tror jeg neppe det hjelper å skilles...... Verden er ikke rosenrød hele tiden, for da hadde vi ikke visst hva som er en rosenrød verden, vet du.Og en fortsetter ikke å være nyforelsket resten av livet, uten selv å gjøre en innsats. Det er ikke partnerens ansvar alene at en er lykkelig, det er i hovedsak ens eget ansvar.
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2009 #4 Skrevet 27. januar 2009 Jeg vet veldig godt at man ikke er nyforelsket resten av livet. Men jeg vil ikke bruke resten av livet på å krangle og irriterer meg heller. Han vet at jeg ikke har det bra, har sagt det så mange ganger, men han skjønner det ikke. Han tror at hvis han gjør en mindre ting som ikke plager meg så blir jeg glad igjen. Jeg vet jeg burde prøve igjen, men det er ikke lett å si sånt til en person, hadde det vært meg ville jeg blitt knust. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå