cathrine84, frustrert husmor.. Skrevet 27. januar 2009 #1 Skrevet 27. januar 2009 Håper noen kan gi meg gode råd, for nå er jeg usikker og frustrert.. Jeg har vært her inne før med mitt tredje barn, mitt tredje svangerskap.. dere var alle her inne til veldig god hjelp da:) Nå har det seg sånn at etter det svangerskapet, hat jeg vært gravid, da mistet jeg i en spontanabort.. Nå er jeg jammen meg gravid igjen:/ har funnet ut at jeg og min samboer over 6 år, passer utrolig godt sammen når det gjelder befruktning, hehe:) men er veldig usikker på dette.. hva skal jeg gjøre nå? er imot abort, men ser liksom ingen annen løsning, da jeg ikke har jobb, økonomien vår er dårlig nok fra før av og vi har 3 barn fra før... Han mener det beste er at vi tar abort, men jeg er veldig usikker... Jeg er litt enig med han, da vi ikke har alt sånn helt på stell når det gjelder økonomi og jobb... Er det noen som er i samme situasjon eller har vært det, please hjelp meg!
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 27. januar 2009 #2 Skrevet 27. januar 2009 Oj - dette er ikke lett nei =) Jeg råder deg til å ta kontakt med en fagansvarlig innen området. De kan jo ikke råde deg til hva du/dere skal gjøre, den avgjørelsen må dere ta selv, det er nok kjempeviktig for deg og din samboer å bli enig her - men til syvende og sist er det du som bestemmer over din egen kropp!! Jeg ville ha tatt kontakt med Amathea eller Helsestasjonen eller fastlegen din for å snakke igjennom dette. Se på mulige løsninger for å beholde barnet kanskje? Eller snakke ordentlig gjennom dette med abort - det er uansett ikke noen enkel løsning noen av delene kanskje, men det er nok ihvertfall utrolig viktig å snakke ordentlig gjennom dette, snakke om følelser osv... Amathea har jeg god erfaring med (fra tidligere) - de er kjempeflinke til å lytte og komme med diverse løsninger, men de tar jo heller ingen avgjørelse - det må du gjøre selv, men det kan være nyttig å få snakket med en tredje part enn bare samboer, så ta ham med og bestill en time til møte eller noe og snakk om det. Ønsker deg lykke, lykke til med valget =) Stoooore varme trøsteklemmer fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå