Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei lurte på om noen har erfaring med kynnere, jeg er fjerde gangs fødende, har hatt mye kynnere tidligere også, men nå er det med mens smerter. Har kynnere flere ganger i timen , både sittende og stående. Har hatt det sånn en del dager, ikke noe blod eller nedpress, så er ikke i fødsel. Er det noen som vet om dette er vanlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er sykmeldt på andre uka nå med tidlige kynnere. Er i uke 18 nå. Merker at det hjelper å ta det med ro!

Jeg har ikke hatt sånne vonde kynnere som du beskriver, men det er ubehagelig nok siden de er så kraftie og hyppige!! Legen min mente det var et tidlig tegn på stress og at kroppen selv krever hvile. Så da sitter jeg her hjemme da og ønsker å gå på jobb... Regner med å prøve meg til uka, men i redusert stilling.

Tror du burde ta kynnerne dine opp med lege eller jordmor. De skal ikke være så vonde og hyppige så tidlig i svangerskapet. Du trenger nok å roe ned antakelig? Håper det går bra med deg!!!!

Skrevet

ja skal til jordmor på torsdag, så får snakke med henne da :)

Skrevet

Har sikkert sagt dette på 4-5 tråder, men jeg hadde ekstremt mye kynnere fra uke 15-20 og det eneste som hjelper er ukesvis med ro og hvile. Regelen for meg ble at jeg måtte slappe av tre ganger så mye som jeg følte for. Gikk knapt opp ei trapp. Nå er alt bra igjen! Kjenner de kommer når jeg "styrer og steller".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...