Gå til innhold

Man kan vel ikke vasske truser og kopphåndduker sammen?????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så venninna mi gjorde det her en dag. Slang alt lyst sammen i maskina på 60 grader. Der var det sokker, truser, gulpkluter, t-shorter og kopphåndduker. Bakteriene forsvinner uansett på 60 grader, så det gikk heeelt fint mente hun...

Syntes det hørtes en smule uhygienisk ut jeg da... Eller??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gjør det til tider :-)

Skrevet

Blir ikke vaska di ren i maskinen det da?? Her i huset går alt hvitt i 60-graders-vasken sammen, er ikke så veldig prippen heller da ;-)

Skrevet

Men selv om det ser rent ut, så kan det jo være masse bakterier der.

Eller forsvinner alle bakteriene på 60 grader?

Hilsen HI

Skrevet

alt forsvinner på 60grader :)

hos oss har vi ikke nok lyst til å vaske undertøy og kopphånduker for seg, så det vaskes sammen hos oss også.

Sammen med badehåndklær :)

60 grader - og ikke noe problem.

Skrevet

Jeg vasker ikke gulvfiller og mopper sammen med resten men det er alt, og de vasker på 90 grader..

satte akkurat på en vask med sokker truser håndkle og kopphåndkle:-)

Skrevet

Bakterier blir ødelagt på 60 grader, derfor man skal vaske truser og liknende på 60 grader, for å få det rent.. Har ikke hørt noe om at man ikke kan vaske kopphåndduker sammen med undertøy.. Så lenge det blir vasket på 60 grader.

Skrevet

Ikke no problem!

Og skulle det være noen bakterier igjen, så dør du ikke av dét! Du kan derimot dø av et bakteriefritt samfunn! Hysteri!

Det er forskjell på rent og bakteriefritt!

Hvis kopphånddukene eller oppvaskklutene mine er spesielt skitne, koker jeg dem etter vask.

Skrevet

Gulvfiller og mopper blir noe annet synes jeg, de inneholder skitt som vi drar med oss utenifra.. Disse vasker jeg også for seg..

Skrevet

Å hjelpes! Dette var vel litt hysterisk vel hi?

Men uansett, jeg er ikke redd for litt bakterier så her går kopphåndklær, truser, glukluter osv i samme vask. Alle har overlevd så langt:)

Skrevet

Hi her...

Må si at jeg er absolutt ikke overhysterisk av meg, men syntes vare dette hørtes så feil ut.. Er ikke prippen eller noen ting, hehe... Heeelt sant :)

Men, da skal jeg sterkt vurdere å vasske alt sammen neste gang, hehe..

Takk for svar:)

Skrevet

Har alltid vasket truser , sokker og hånkler sammen på 60 grader. Ørige klær vasker jeg på 40-50 grader.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...