Anonym bruker Skrevet 27. januar 2009 #1 Skrevet 27. januar 2009 Har alltid holdt meg til Christian Dior, Chanel osv, men det er jo DYRT!! Og veldig unødvendig da, hvis de andre billigmerkene er like gode.. Erfaringer noen?
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2009 #2 Skrevet 27. januar 2009 Har jobbet med sminke, og prøvd litt! Du betaler nok litt mye i forhold til kvalitet ja, halve prisen ligger i navnet, og at folk er villige til å betale seg "bedre" enn andre. De nye mascaraene til Maxfactor er dritdyre, hvis dere ser på hvor mye de inneholder... De har halvert innholdet i de nye mascaraene, fra 9ml (i f.eks 2000 calorie) til 4,5 i de nye.
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2009 #4 Skrevet 27. januar 2009 jeg lærte en gang at Loreal og Lancome hadde samme eiere, så etter at Lancome hadde hatt et produkt på markedet i ett år kunne Loreal bruke samme "oppskrift" under et annet navn.
Gjest amandine Skrevet 27. januar 2009 #5 Skrevet 27. januar 2009 vet bare at jeg alltid har brukt mascara fra YSL, og nå sist helg kjøpte jeg Maybelline i et "glemt-igjen-sminke-på-tur"tilfelle, en reddsom innpakning i gult og lilla men en fantastisk god mascara! Og halve prisen...
Hildemor fra vest Skrevet 27. januar 2009 #6 Skrevet 27. januar 2009 Jeg har og pleid å bruke forholdsvis dyr sminke men har nå funnet en maskara fra loreal som er bedre en alle jeg har prøvd før. Men når det gjelder kremer og foundations er jeg mer nøye. Bruker ID- ingen over -ingen ved siden av!
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2009 #7 Skrevet 27. januar 2009 Er det et produkt hvor det dyreste ikke er best, så er det mascara. Det er min erfaring. Har prøvd YSL, Dior osv, men foretrekker billigmerkene.
Hildemor fra vest Skrevet 27. januar 2009 #8 Skrevet 27. januar 2009 Rettelse: maskaraen jeg bruker var Maybelline sin rosa Define-A- lash
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå