Peoni Skrevet 27. januar 2009 #26 Skrevet 27. januar 2009 Der var vi på topp, ja! Kjipt.... Da hun ble født hadde INGEN hørt navnet før. Ja ja. Fint er det likevel... Er vel derfor det er poppis :0)
Gjest Skrevet 27. januar 2009 #27 Skrevet 27. januar 2009 Jeg må nå innrømme at jeg er VELDIG glad for at begge mine barns navn sto der.. Amalie og Mathias.. Liker bedre navn som flere har enn ingen.. Nydelige navn, tydeligvis mange som syns
Mamsen87 :) Skrevet 27. januar 2009 #28 Skrevet 27. januar 2009 Mathias og Adrian, begge på lista! ;D Jiiihuuu!
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 27. januar 2009 #29 Skrevet 27. januar 2009 Mellomnavnet er ganske høyt oppe med fornavnet er ikke på noen lister. Er litt over 400 i Norgen som har det. Men ligger sikkert på topp neste år typisk..
mamma`n til gullungen Skrevet 27. januar 2009 #30 Skrevet 27. januar 2009 emma var høyt oppe ja....men det var jo forventet!
@stronauten med 3 små Skrevet 27. januar 2009 #31 Skrevet 27. januar 2009 Hm... det der er alltid litt spennende. Jenta mi heter Linnea, men da jeg kalte henne det for 5 år siden, hadde de fleste rundt meg ikke hørt navnet en gang. Jeg måtte både stave og forklare. Og så er det rett inn på første plass i fjor! Kun 2 år på lista. Jaja, det er jo et fint navn, da. Guttene mine er sikkert langt nede på lista, i alle fall ikke inne på ti på topp.
Koala *g07* Skrevet 27. januar 2009 #32 Skrevet 27. januar 2009 Godt det er litt endringer på disse listene også. Nå har sønnen min et navn som har vært populært ei stund, men ikke derfor vi valgte det navnet. Ser nå at det er kun på landsbasis, og ikke på fylkeslista.. så er nå greit.. Er uansett bare han i barnehagen som heter det også. Ingen vi kjenner har samme navn heller. Så selv om det er popis, møter vi ikke det mye i hverdagen, enda.
AO3 Skrevet 27. januar 2009 #33 Skrevet 27. januar 2009 Sønnen min var der, ja, men det var ikke noen overraskelse. Vi hadde aldri som noe mål å velge et navn som "ingen andre har". Men Linnea? Hvor kom det fra? Jeg har faktisk aldri møtt å en eneste unge som heter det?? Selv om det er på topp i mitt fylke også?
pandabjørn Skrevet 27. januar 2009 #34 Skrevet 27. januar 2009 ser at linnea topper navnlista for hele landet ) og nr 2 i fylket vårt Sander er nr 8 i fylket vårt... har lagt merke til at Linnea har blitt veldig populært etter at vi fikk jenta våres synes ikke at det gjør noe at det navnet topper landet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå