Gå til innhold

god morgen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er jeg hemme på ja.... skal vi si 15 uka eller no sånt??? Du store vidunder, jeg er så lei! Jeg er drittlei av å væree inne og drittlei av å være redd ( ingen fare, men jeg blir redd av omgangssyke) drittlei av å vaske tusen maskiner med klær, drittlei av ikke å ha penger, drittlei av å ringe sånne telefoner man må ringe en gang i året eller tre, for ååååååååååå

Jeg vet at det ordner seg for snille jenter, men jeg er ikke snill.... jeg er ei sur røy, og jeg er ikke gammel en gang :-)

Men God jul! .... vi har cola da, heldigvis.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Du skal få en dag i mårra med blanke ark og fargestifter tel."Den er fin. Og verden er ofte tyngre når vi er trett, innestengt og drittlei av all kjedelig rutine.

God jul til deg også:) Og cola drikker jeg ikke.

Men snart kommer våren, og da blir alt så meget bedre!!(trøster jeg meg selv med)

Tre uker med omgangssyke her nå, tror vi er ferdige nå. Matter lagt på igjen og bøtter fjernet: spysikringen borte altså.

OG du skal ikke se bort i fra, at ting faktisk ordner seg for sure, unge røyer:)

Ha en fin dag da, tross alt:)

Gjest amandine
Skrevet

Kjære kjære deg! Tror jammen du er dagens vinner av en god klem! Og hadde jeg hatt telefonnr ditt skulle du fått bilde av årets første sneklokke, de står faktisk i hagen og nikker med hodene. Våren og lyset er rett rundt hjørnet!

Her også travle dager, har sluppet unna spy i år( tok hele runden og vel så det i fjor:)) men Knøttet er sylteforkjølet på tredje uken.

Huset bomba og klesvasken vokser, men det ordner seg vel på et vis!

Skulle gjerne gitt deg en hjelpende hånd, men vit iallefall at jeg sender en tanke og et smil!

Skrevet

åhh det hjelper å få oppmerksomhet kjenner jeg ;-)

h aha ha ha man kan rope på oppmerksomhet og vips så fikk jeg det! TUSEN TAKK!!! Nå har jeg holdt på med økonomi i to timer, og kjenner at jeg blir sprø, men detordner seg jo, når man bare tenker.... denne gangen var det kjærestens tanker som utgjorde vidunder :-)

Tusen takk for klemming og alskens fra dere to!

:-)

Når det gjelder den snøklokka........ så kjenner jeg at jeg ikke hetl vet om jeg vil vite om den.... for her er det hundreogfemten meter snø, og jeg bodde jo i stavanger i fjor vår, ¨å disse vårene blir ueeeeeeeeeeeeendelig forskjellige.... men tenk.... det er på rette sida av jul i alle fall :-)

Gjest amandine
Skrevet

Bodde i Stavanger for noen år siden, vi også, pluss pappa er derfra, våren der stiller i egen klasse.. Så glad jeg ikke har sittet med økonomi i 2 timer, blir svett bare av tanken!

Skrevet

Trom trommeli trom!

En fanfare til økonomisjefen :o)

I morgen er en ny dag. Du skal begynne den fredfyllt og med altfor godt humør til å bli tynget av det gamle tøvet ditt.

(gammelt ordtak)

STOOOOOOR stor klæm fra

Gjest amandine
Skrevet

Så deilig å se dere igjen, Dritgrei og Trollmor!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...