JordbærMamma Skrevet 27. januar 2009 #1 Skrevet 27. januar 2009 Skal ut på trilling, lilletuppa på 6 mnd skal ikke sove riktig enda og det er 10 minus. Har ikke kuldekrem, redd hun skal bli kald på kjakene når hun sitter oppreist i vogna, kan jeg bruke vanlig fettkrem i stedet? For det er vel fett som ikke fryser..? Ble plutselig litt usikker her....
Mamma'n til gutta boys™ Skrevet 27. januar 2009 #2 Skrevet 27. januar 2009 kremen må ihvertfall ikke inneholde vann...ellers vet jeg ikke. men dersom du smører i god tid før du skal ut, går det nok bra:)
La Perla Skrevet 27. januar 2009 #3 Skrevet 27. januar 2009 Barnets eget hudfett beskytter vel så bra. Man skal bare la være å vaske dem i ansiktet om morgenen. Kuldekrem er ikke nødvendig. http://www.nrk.no/programmer/tv/puls/1.1313852
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 27. januar 2009 #4 Skrevet 27. januar 2009 Det har jeg hørt og, men nå er det mange barn som griser mat og sann i ansiktet om morgenen og da må de jo vaskes. Da hadde jeg ikke gått ut med en unge med grøtrester i ansiktet.... Vaske de og bruke en vanlig god krem, a-creme gjerne, og smør på 30 minutt før dere skal ut så vannet fordamper.
La Perla Skrevet 27. januar 2009 #5 Skrevet 27. januar 2009 Ja, det er sant. Noen ganger MÅ man vaske dem først - Har også hørt at man da må smøre på en god stund før man går ut så vannet rekker å fordampe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå