Duftlyset Skrevet 27. januar 2009 #1 Skrevet 27. januar 2009 Finnes det ikke en glidekrem som hjelper svømmerne på vei? Eller har det ikke så mye å si om vi bruker vanlig glidekrem? Kan være litt vanskelig å produsere "vått" selv når man har mye sex rundt EL, så vi trenger hjelpemidler.....
Gjest Skrevet 27. januar 2009 #2 Skrevet 27. januar 2009 Jeg har hørt at man skal holde seg langt unna glidekrem om man vil bli gravid. Det er fordi det naturlige slimet i underlivet er det som hjelper spremen opp. Og om man bruker spytt eller glidekrem, så ødelegger det for spremen og den dør. Men om det er spermvennlige glidekremer på markedet aner jeg ikke. Hør på apoteket;)
blirjegsnartmamma Skrevet 27. januar 2009 #3 Skrevet 27. januar 2009 jepp Det er en glidekrem somheter "pree seed" eller noe slikt, og den kan man bruke Andre glidekremer hemmer dem liksom litt, det blir litt seigt å svømme gjennom
Xena73 Skrevet 27. januar 2009 #4 Skrevet 27. januar 2009 Jeg leste at en lege anbefalte å bruke spytt. Det hadde ingen hemmende virkning på spermen. Men glidemiddel gjør det vanskelig for spemien å svømme dit den skal som blir sagt her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå