Gå til innhold

Her går det så det suser!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lenge siden jeg har vært her nå, pga uten nett i en periode igjen.

Har vært her en del tidligere, og har tre barn alene m tre fedre, noe som i seg selv har egne utfordringer. Ettersom bare en av dem stiller opp... Mai 2007 møtte jeg verdens flotteste mann, da høygravid med yngste, så regna ikke med han var interessert i meg, men nå, halvannet år senere holder vi på å flytte sammen, vi skal gifte oss neste år, og han er en super farsfigur for de tre jentene mine. Elsker ham veldig høyt, og er utrolig lykkelig sammen med ham. Vi planlegger ellers å få barn sammen også om ikke lenge. Jeg må bare få tatt eksamen nå i mai først, og begynne å jobbe litt mer enn 30%. Siden jeg da må klare meg uten overgangsstønad. Men greit å studere ferdig først ;-)

Skriver dette fordi jeg for halvannet år siden var helt ferdig med menn, og dritt lei av ansvarsløse fedre og sliten, med usikker fremtid etc etc. Nå er alt snudd til en solskinnshistorie - ergo - det er håp for alle når til og med jeg, alene m 3 barn ca 100%, treffer en mann som er villig til å begi seg inn på hva det måtte innebære.

Og så håper jeg at ikke alle som var her i juni 2008 er borte nå, for så lenge siden er det jeg hadde jevnlig tilgang på nett... :-S

Og så skifter jeg nå nick - til ikke-lenger-singel mamma :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm, får visst ikke til å skifte nicket mitt - jaja, får satse på at det blir jente neste gang også da ;-)

Skrevet

Så fint å høre:)

Jeg var nok innom av og til på den tiden også jeg, selv om jeg akkurat ikke da var alenemamma.

Historier som denne er gode å høre når en er alene med 2 barn snart, og ser for seg at det ikke finnes noen mann som vil involvere seg i det.;) Håper jeg er like heldig som deg en gang:)

Lykke til videre med bryllup og barn:)

Skrevet

Ble skikkelig glad inni meg nå når jeg leste dette :-)

Er alene mor til 2 barn med 2 forskjellige fedre, drømmen om familielivet ble virkelig ikke slik jeg hadde forestilt meg. Har jo seff en drøm om at en snill gutt en dag dukker opp og at jeg kan få mange barn, slik jeg alltid har ønsket meg, og vi lever lykkelig alle våre dager bla bla bla... drømmen er der men ofte så føles det bare så håpløst å ha to barn med to forskjellige og så skal man finne seg enda en ny osv osv... Men det går jo, det er jo du et eksempel på.

Kos deg masse med jentebanden din og den nye kjæresten :-)

Skrevet

Hei Så flott at det går så bra med deg! det var koselig å høre !

Jeg var her sammen med deg tidligere også , men da med annet nick-har skifta et par ganger..;.-)

Har også to barn med to fedre hvor bare den ene følger opp..har møtt en ny nå men tar det roooolig..er alt for brent av hva faren til yngste har dratt meg gjennom av dritt til at jeg er klar for å tørre satse for fullt men veldig koslig og godt for selvtilitten at noen fortsatt synes jeg er flott og attraktiv kvinne og verdt å satse på...vi får se hva fremtiden bringer..:-)

Kos deg masse med familien din !! koslig om du stikker innom en gang iblandt !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...