Gjest Skrevet 27. januar 2009 #2 Skrevet 27. januar 2009 Forrett: Bruchetta grillet med hvitløk, tomat og mozarella Hovedrett: Marinert, helstekt indrefilet av svin servert med sauterte grønnsaker, rødløkskompott og hasselbackpotet. Rødvinssjy. Dessert: Pannacotta med mangosorbet.
Mammasin Skrevet 27. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 27. januar 2009 Bra forslag:-) Har bestemt pannacotta og tror helstekt indrefilet av okse..men vet ikke tilbehør... Hvordan lager du rødløkskompott? Blir scampi med spekeskinke til forrett men tenker ha toforretter kanskje. Noen som har en god suppe?
Elise & Ella-Marie *250107* <3 Skrevet 27. januar 2009 #4 Skrevet 27. januar 2009 Jeg har funnet en matblogg som har masse gode oppskrifter, og som er verdt ett besøk. Her er alt fra hverdags mat til fancy 3-retters! En utrolig flink dame med masse ideer til mat Anbefaler å sjekke ut! http://trineblogg.blogspot.com/
Gjest Skrevet 27. januar 2009 #5 Skrevet 27. januar 2009 3-4 stk rødløk, i skiver 3-4 ss smør ½-1 dl balsamicoeddik 1-2 ss sukker salt La sukkeret smelte i pannen, ha i smøret og balsamicoedikken og la dette koke sammen. Ha i rødløken og la det surre sammen over middels varme i 5 - 10 minutter. En god spiseskje på hver tallerken. (deilig til okse også!)
Mammasin Skrevet 27. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 27. januar 2009 DET VAR En flott side:-) Tusen takk. Tror jeg har funnet mine retter nå og det blir nok 4 retter kanskje 5:-)
Mammasin Skrevet 27. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 27. januar 2009 Takk takk. Den skal jeg prøve:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå