ninsoer Skrevet 27. januar 2009 #1 Skrevet 27. januar 2009 ønsker forslag til hva jeg kan fylle dagene med no når vi nærmer oss slutten på sv.skapet. Ha vært sykemeldt lenge og er gått tom for ideer til hva jeg kan fylle dagene med. gjerne noe formuftigt.
klarfornr2 Skrevet 27. januar 2009 #2 Skrevet 27. januar 2009 He he he, det er som å høre meg selv da jeg fikk nr en for litt over ett år siden! Ble sykemeldt i uke 35 så gikk fem uker uten NOE å gjøre. Heldigvis var det høst, så jeg sanket litt bær, jeg. Ellers så baka jeg MASSE, og planla ukesplaner for middag. Hva vi skulle ha mandag-søndag, og handliliste under slik at den også var klar. Laget 8 forskjellige forslag sånn at jeg hadde litt å variere i. Kjedelig, men tidskrevende. Det skulle egentlig ha vært oppfunnet en internettside hvor man kunne legge inn ideer til hva man kan gjøre med det uendelige ventetiden. en ide-bank, rett og slett.
Hyacinth Bucket Skrevet 27. januar 2009 #3 Skrevet 27. januar 2009 Jeg vasket alle barneklærne, sengetøy osv. Stablet og ryddet i skuffer og skap. Ryddet i papirer og permer. Leste bøker, handlet inn hauger med bleier, ryddet plass i kjøkkenskap til babyting og tant, gikk på cafè med venninner, shoppet ammeklær, begynte utfyllingen av babykrøniken og bakte boller og kaker i bøttevis slik at jeg ikke trengte å tenke på det da jeg kom hjem fra sykehuset og folk ringte på døren.
¤A-09¤ Skrevet 27. januar 2009 #4 Skrevet 27. januar 2009 Har du noen bilder/album du gjerne skulle ordnet i før du får babyen da? Da flyr iallfall tiden.
Mage Mi Sa Jo Skrevet 27. januar 2009 #5 Skrevet 27. januar 2009 skal vi se. Bim så klart. regner med at du er ferdig med å vaske alt av baby tøy og utstyr, ellers er dette aktiviteter som bør gjøres. Ellers kan du jo: se filmer. se og rydde i fotoallbum. Skrive ned ønsker for den lille. hvis du orker ut er biblioteket en fin ting mye å lese ogmange ideer til tingman kan lage. som du ser har jeg ikke så gode forslag da jeg selvhar vert sykemeldt en tid. og er lei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå