Anonym bruker Skrevet 27. januar 2009 #1 Skrevet 27. januar 2009 Dette er mitt tredje svangerskap. Denne gangen er alt annerledes enn de to forrige. Har vært mye kvalm og dårlig de første 3,5 mnd. Fikk bekkenløsning tidlig, og sliter nå med det. Det har jeg ikke slitt med før. Og så er det det jeg ikke ønsker å leve med... Sex er ikke noe godt lenger!! For det første føler jeg meg forferdelig vid! Det har jeg aldri opplevd før. Min mann merker det han også. Vi har snakket om det, og han kan heller ikke huske å ha opplevd det på de forrige svangerskapene. Og jeg får ikke orgasme, ingenting føles som det gjorde tidligere! Er det noen som har opplevd dette og som kan si at alt kommer seg etterpå, når fødselen er overstått og knipeøvelser og trening er tatt seg opp igjen?
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2009 #2 Skrevet 27. januar 2009 Helt normalt. Det er forøvrig bekkenløsningen som gjør at du føles videre der nede. Det kommer seg kjapt etter fødsel, gjerne med øvelser. Jeg hadde både bekkenløsning, hormoner i hundre og null sexlyst under svangerskapet. Men lover deg at den kommer tilbake!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå