Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 27. januar 2009 #1 Skrevet 27. januar 2009 5 dager til IKM og i går fikk jeg noen skikkelige stikk ved eggstokkene/livmora og da jeg var på do en time etterpå var det pittelitt brun utflod. Så var det ikke mer... I morges var det helt blank utflod, men i stad når jeg var på do så var det tydelig brun utflod igjen på 1 tørk og så var den blank igjen.... Håper virkelig det er en festeblødning og ikke tr som er på vei nå altså! Har ellers symptomer som at jeg svetter og fryser om hverandre, er usigelig trøtt og har hatt mensmurringer siden EL som var mellom 16.-18. januar (dag 16.-18 i syklusen), konstant vondt i hodet og småkvalm i ny og ne. Løper på do for å tisse alt for ofte i forhold til hvor mye jeg drikker. Åååååååhhhhhh; håper håper håååååper nå altså. Har tatt 3. kur med pergo (dobbel dose denne pp) og vet jo så klart at mange av symptomene kasnkje bare er bivirkninger...... Hva tror dere da? Blir vanskelig å vente på testene jeg bestilte i går dersom tanta ikke dukker opp nå Krysser alt jeg har jeg nå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå