Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var hos gyn i går. Jeg var så utrolig nervøs! Testet positivt for 1,5 uke siden og har gått kjempe nervøs siden da. Jeg hadde et svangerskap utenfor livmoren for et år siden og har ikke klart å glede meg over den positive testen, i frykt for at den lille spiren igjen satt på feil sted. Men til min store glede, så var det "noe" i livmoren denne gang. Men til min fortvilelse, så var det alt for lite til at han kunne se noe hjerte. Men han kunne se en plommesekk. Nå må jeg vente enda 3 uker før jeg får svar på om alt er greit. De ukene kommer til å gå sakte!!! Jeg skjønner ikke at jeg skal være så nervøs og redd denne gangen?? Har jo gjennomgått 2 svangerskap før som har gått bra! Vi har riktignok prøvd i 2,5 år denne gangen. Jeg er så redd for at det ikke skal gå bra. Vet ikke om jeg orker å gå på å prøve igjen da. Brukte ganske leng tid på å bli gravid de to første gangene også......

Trengte å få "luftet" ut litt!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg krysser fingrene for at spiren sitter der den skal denne gangen - skjønner godt at du er nervøs, og det blir laaaange uker å vente. Hvor langt er du på vei??

Jeg testet positivt 6 dager før IKM, og var på tidlig UL på fredag - da var jeg 4+6. I dag er jeg 5+3. Det var for tidlig til å kunne se hjertelyd når jeg var på UL, så jeg skal tilbake om 5 uker, når jeg er ca 11 uker på vei for å ta en ny UL. Jeg har ingen grunn til å tro at det skal være noe galt, grunnen til at jeg får UL så tidlig er at jeg hadde en svært komplisert fødsel forrige gang og at jeg har en nyre/lever sykdom som gjør at jeg må følges opp litt ekstra.

Jeg krysser ihvertfall fingrene mine for deg at alt står bra til med den lille i magen. Hvis alt går bra med meg har jeg termin 29.09.09, når har du termin da?

Klems

Skrevet

Tusen takk for svaret ditt.

Vet ikke hvor langt jeg er på vei jeg. Det er litt vanskelig å si. Jeg var på "spyling" av eggledere i begynnelsen av desember, og da blødde jeg i ca 3 uker etterpå. Jeg tror den siste uka der kanskje var mensen?? Det vil si at jeg fikk mensen rundt den 14. desember. Men jeg hadde også en blødning som begynte 7. januar og varte i 5 dager. Veldig lite blod da, sånn at det kom litt på papiret når jeg tørket meg. Tok en negativ test for 2 uker siden, så 2 positive tester for 1,5 uke siden ca. Så nå er det bare å vente til den 12. februar....... Uff!!!

Lykke til til deg også.

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...