Gjest Skrevet 27. januar 2009 #1 Skrevet 27. januar 2009 Hei Er 14+6 i dag, og noen ganger kjenner jeg det bobler mye i magen. Hva er dette?
Gjest Skrevet 27. januar 2009 #2 Skrevet 27. januar 2009 Jeg er like langt som deg og kjenner det samme...spessielt om kvelden og på den ene siden.....tror det er babyen, for det kjenne ikke ut som luft...er litt konstant hos meg...også slutter det når jeg skifter stilling...
Megselv Skrevet 27. januar 2009 #3 Skrevet 27. januar 2009 Det kan godt være babyen :-) Jeg har to fra før, og er gravid med min tredje nå. Er i uke 14 og kjenner igjen "boblingen" fra de andre svangerskapene. Det er nesten som å ha "leamus" helt nederst i magen... Men hvis det er høyere opp er det nok lufti tarmen. Veldig god følelse!
Kinemor85 Skrevet 27. januar 2009 #4 Skrevet 27. januar 2009 Det er mulig at det er babyen ja:) Jeg er selv 14+6 og har kjent det i litt over en uke. Kjempe stas!
Gjest Skrevet 27. januar 2009 #5 Skrevet 27. januar 2009 Åh, så koselig Var babyen jeg håpet på at det var, men følte jeg måtte spørre siden mange sier det er for tidlig å kjenne liv nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå