Gå til innhold

Ingen mens, graviditets symptomer, en test, NEGATIV!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke fått noen mens, og syns jeg har symptomer på graviditet..

Hvor mange ganger og når skal jeg teste?

PS:Jeg stoler ikke helt på Quick Respons testene..

Håper noen kan hjelpe emg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når skulle du fått mensen da??

Jeg fikk "anbefalt" Clear Blue Digital testen når jeg var/er i samme situasjon... Den slo ut negativt den også for meg, men folk hadde gode erfaringer med den virka det som... Kan jo kanskje være en mulighet det?!

Skrevet

Nå har jeg gått 7 dager over tiden, og testen viste negativ på meg også:( Brukte QR jeg også.

Kjenner godt symptomene, som bare kan være mensmurring eller stress... Er aldri for sen, men lurer på hvorfor kroppen min lurer meg i så fall... Kan det være at hcg-verdien er for lav hos noen ennå? Eller er testene (uavhengig av merke) ganske nøyaktige?

Skrevet

Jeg skulle hatt tante på besøk den 23.

Den er aldri forsinket..

Har hørt at det er mange som ikke stoler på QR.

Så skal prøve Clear Blue.

Når vil dere ha testet dere?

Skrevet

en liten solskinns historie fra meg : jeg ventet og ventet på mensen testet hver uke med billig tester men bare negative....8 uker etter forrige mensen fikk jeg endelig 2 streker ( på fredag) og i dag tok jeg en digital som det sto : - Gravid - på =)) så gi ikke opp før mensen kommer iallefall!!! vet ikke om jeg er 9 uker gravid ( ikke hatt mensen siden 22. nov. ) eller om jeg er 4 1/2 .at eggløsningen hoppet over 1 mnd...tiden vil vise !!

Skrevet

Gratulerer!! =) Godt å høre at det er håp:)

Har ikke hatt mensen siden midten av november (15. nov) så er vell rundt 8 uker siden for meg også, men tester negativt enda jeg da...:( Skulle ønske min historie også ble en solskinns historie, men er vell bare å vente å se kanskje.... får komme meg til legen etterhvert... ringe h*n i dag...

Skrevet

Jeg har gitt opp QR.

skal gå helt over til CB..

Så får vi se hva den sier :-)

Skrevet

Har er det også TR forskinket 5 dager... ringte legen og hun mente at det er vanlig at det er ikke sjeldent at hjemmetester ikke viser positivt før en uke etter at IKM skulle være.... Det finnes håp jenter :D O

Selv testet jeg kun med QR .... , men i går kjøpte jeg CB... skal teste i morgen :D

Skrevet

Vet ikke om jeg kan hjelpe deg.. :o Men sliter med det samme selv.. Forsinket mens. Billigstrimmel tester er neg, digital cb er og negativ.. Så jeg er ikke helt venn med kroppen min nå iog med at jeg er småkvalm, med masse mensmurringer..

Skrevet

Hei.

Jeg kjøpte stavene fra www.billig-tester.no og jeg testet aldri før 11 dager etter IKM. MEN når jeg tok min første test 11 dager etter ikm så var streken svært svak, men likevel ingen skyggestrek. 3 dager etterpå, altså 14 dager etter ikm så var streken veldig sterk. Det jeg mener med det er at hvis jeg hadde testet ca 5 dager etter ikm så er jeg sikker på at den hadde blitt negativ, selv om jeg var gravid. Så ikke ta sorgene på forskudd.

:)

Skrevet

Jeg hadde dette en gang, var kvalm, veeeeeeldig svak strek på billigtest. Mensen kom 4 dager etter IKM (dvs. 18 dager etter EL), jeg pleier alltid ha TR 14 etter EL. Det var nok noe der som ikke overlevde. Det skjer desverre oftere enn vi tror. Og vi som får symptomer allerede før IKM kjenner ofte at det er noe før det slår ut på en test. Min erfaring er desverre at det ikke betyr graviditet. Da jeg var gravid på ordentlig, da fikk jeg en veldig tydelig strek 2 dager før IKM, når det bare er en kjemisk graviditet så er min erfaring at det blir for lite HcG til å slå ut ordentlig på en test.

Skrevet

Okei..

Da skal jeg prøve det :P

Men hadde du hadde inegen form form blødninger mellom da?

Hmm..

Takk for svar :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...