Gå til innhold

UTROSKAP

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva er utroskap for dere?

hvor mye/lite har blitt gjort for at det er utroskap?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes ikke det er viktig at utroskap blir "definert". Er mange ting som skjer i et forhold og hvis noen misbruker tillit kan det jo ha mange grunner og mange forskjellige reaksjoner. Synes det kommer helt ann pa situasjonen og menneskene i den hva som er akseptabelt eller ikke i et forhold - om det definieres som utroskap eller ikke er egentlig likegyldig.

Mener jeg...

Skrevet

Utroskap er når du har relasjoner til en annen enn din partner som er av en sånn karakter at du holder det skjult for den du er sammen med.

Altså: når du gjør og sier ting til en annen som du ikke hadde gjort om partneren din var der.. Alt som involverer LØGN er utroskap!

Skrevet

Enig med deg, anonym!

Når du gjør noe med noen andre som du ikke vil at partneren din skal vite!

Skrevet

Og ha sex med en annen, munnsex eller vanlig sex. Det er utroskap. Om han kysser eller kliner med ei annen bryr jeg meg ikke om. Men så lenge han kommer hjem til meg for resten så er det greit. På den måten kan jeg stole på han, for menn liker å kysse og flørte med andre damer. Når man gir dem lov til det så blir de så glade og takknemmelige at det gladelig holder seg unna resten.

Skrevet

Hvis jeg hadde fått lov til å kysse å kline med andre jenter, så hadde jeg verken blitt glad eller takknemmelig for det. Men tvert imot begynt å lure på om kjæresten min faktisk var glad i meg i hele tatt, og om hun gjorde det samme med andre gutter. Kyssing er i høyeste grad utroskap. For min del er det like mye følelser, og noen ganger mer, i et kyss som i sex.

Hvis du ikke kan stole på han uten å la ham få lov til å være med andre jenter, så lurer jeg på hva slags type dette er. Og det dette kan umulig være godt for deg heller!

Skrevet

Endelig et fornuftig mannfolk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...