Chiquita Bananas Skrevet 26. januar 2009 #1 Skrevet 26. januar 2009 Blir gal av å måtte påminne om slike ting til et voksent menneske, føler jeg har to barn i hus istedenfor ett.... Han er elendig på å vaske hendene sine etter å ha : Krafsa vilt på hunden, godt nedi pelsen som nå stinker riiimelig surt - og kan gå og lage mat etterpå. Som f.eks slenge den skitne hånden sin oppå brødet uten beskyttelse av posen og bruke brødkniven og bruke fingrene oppi pålegg som f.eks skinkeskiver og være borti andre skiver og deretter klå vilt på fjernkontrollene. Da har han før dette hatt hendene i buksa - a la Al Bundy stil og snytt seg i nesen, vært på do. Flere ganger han glemmer å vaske hendene etter nr.2 og blir nå småsur fordi jeg sitter klar og spør om han har vasket hendene - når jeg vet han har gjort nr.2... Er ikke så veldig glad i vaske seg generelt og er konstant ubarbert, håret til alle kanter og jeg kan kjenne rompelukt når han snur seg med ryggen til meg i senga. En gang sto han ved siden av meg og plutselig gikk han på do i det jeg kjente en skikkelig sur ekkel lukt og nesten brakk meg - da hadde han klødd seg bak øret !!! Æsj..... Og han lurer på hvorfor jeg ikke liker at han skal stryke meg i ansiktet eller kose med meg ???? eller at jeg ikke er så hypp på sex.... Er lei av å mase og nevne slike ting som er normalt å gjøre noe med. Og når det gjelder folkeskikk : - så går han gjerne fra bordet før jeg er ferdig - raper når jeg sitter og spiser - "glemmer" seg ut og fiser når jeg sitter og spiser - sitter og synger dumme stygge oppdikta sanger ved matbordet - stapper kniven i munnen - slikker gjerne tallerkenen etter maten - må ha ketchup på alt - enda maten smaker veldig mye og jeg har brukt flere timer Tiltross for dette så elsker jeg han altså og han har noen gode sider som pappa og kan være veldig romantisk - men jeg ser at den dårlige folkeskikken begynner å smitte av på barnet vårt. Ikke bra i det hele tatt !!! Og jeg får kommentarer når jeg klager på at jeg bare klager, syter og hakker.....er jeg virkelig urimelig og kravstor ??? Han mener ingen er så opphengt i å vaske seg etter å ta på en hund og snyte seg eller do...???!!!
mamma til søte små Skrevet 26. januar 2009 #2 Skrevet 26. januar 2009 Har heldigvis en som dysjer minst en gang for dagen og vaska hendene etter do, før matlaging osv.. Men her er "problemet" at han fiser HEILE tia og rapa!! Noke som irritera meg veldig, men etter snart 4år har eg jo blitt vandt med det. Å vaske seg etter å ha vært på do MÅ man jo, tenk på alle bakteria som ligger igjen overalt.. æsj.. Stå på, få han til å vake seg meir:)
Mom2Two Skrevet 27. januar 2009 #3 Skrevet 27. januar 2009 Helt seriøst, jeg hadde faktisk ikke greid å være sammen med en slik mann. Jeg er ingen neat freak, men æsj! Har heldigvis en mann som dusjer to ganger om dagen, pusser tenner 2-3 ganger om dagen, vasker hender etter at han har vært ut med søpla, selvsagt etter dobesøk, før matlaging osv. osv. Det der hadde vært en for stor greie til at jeg kunne levd med det i hvert fall. Høres ikke spesielt normalt ut heller, spør du meg.
Molly Ringwald Skrevet 27. januar 2009 #4 Skrevet 27. januar 2009 Åhjelpe meg. Hvordan har han klart å få seg dame da? Var han like uhygienisk da dere ble sammen?
FanteGuri Skrevet 27. januar 2009 #5 Skrevet 27. januar 2009 Jeg hadde jo hoppa i dusjen tvert hvis mannen min sa at det lukta svette av meg, men det gidder ikke HAN.. Må bare finne meg i å dele seng med en som ikke har dusja, orker ikke dusje hver dag skjønner du.. Ellers er han ikke så uhygenisk... Værre er det med en annen jeg kjenner, som toppen pusser tennene 1 gang i måneden og han bruker snus!!! Fy f... Hadde blitt lite klining der i gården!
PopUp Skrevet 27. januar 2009 #6 Skrevet 27. januar 2009 1 gang i mnd??? Er han alene eller? Håper nesten det... HI: Sett krav da vel!? Han er vel mannfolk og sex er vel greit for han også?
Gjest Skrevet 27. januar 2009 #7 Skrevet 27. januar 2009 Jeg må få si: ÆSJ! Jeg kjenner faktisk at det begynner å krølle seg litt i magen i all uvelhet. Blæ. Imponerende at du faktisk klarte å bli sammen med ham (eller begynte forfallet etterpå?). Har dessverre ingen råd. Hadde min man begynt med tendenser som dette så hadde jeg satt hard mot hardt! Er du ikke verdt mer enn det der, kan du spørre ham?
FanteGuri Skrevet 27. januar 2009 #8 Skrevet 27. januar 2009 Han som ikke pusser tennene mer en toppen 1 gang i mnd er gift ja!! Er en kjekk og livlig kar ellers da, veltrent kropp også, men tennene og munnen som sådan har han visst glemt..
krish Skrevet 27. januar 2009 #10 Skrevet 27. januar 2009 Er det mulig? Jeg er gift med sterilsentralen skjønner jeg. Han bør få opplæring i smittemåter så får han seg kanskje en støkk. Lykke til!
Gjest Skrevet 27. januar 2009 #11 Skrevet 27. januar 2009 Må innrømme at jeg ble veldig kvalm når jeg leste om mannen din. Heldigvis har jeg en ganske renslig samboer. Han dusjer 1-2 ganger om dagen og vaskr seg alltid på henden. Han vasker de med en gang han kommer hjem etter å ha vært ute, han vasker de alltid før han skal lage mat, alltid etter at han har vært på do +++++++. Det som er kvalmt med han er han promper mye......
Pappas fultreffer :) Skrevet 27. januar 2009 #12 Skrevet 27. januar 2009 Nei en slik mann hadde ikke jeg klart å bo med. Min dusjer vertfall en gang til dagen og vasker hender etter do og etter snyting. Ungene mine og vet at man vasker hender etter at man kommer hjem fra skole/barnehage og før middag. Lykke til videre med å få mannen til å dusje å vaske seg. Stå på jente, dette er ikke sunt for noen av dere. Han risikerer jo å smitte hele familien sin.
It's all about me Skrevet 27. januar 2009 #13 Skrevet 27. januar 2009 En av denne sorten hadde jeg ikke klart å være i samme hus med engang, langt mindre delt seng med. Sett hardt mor hardt og krev forandring. Dette er ikke bare ekkelt men direkte helsefarlig. Skulle fått noen til å ta prøver og se hva de inner av ulumskheter under neglene hans og på ting han tar hyppig på.
Dronningen! Skrevet 27. januar 2009 #15 Skrevet 27. januar 2009 HI... Dette må du ta tak i før dere alle er smittet med en haug av sykdommer!! * Let opp hva bakterier på hendene kan gi av sykdommer.(Tarmbakterier, bakterier fra mat ol) * Skriv også ut forklaring på hvor fort maten blir bedervet etter å ha blitt tatt på med tarmbakteriebefengte, møkkete fingre. * Personlig renhold er viktig for han selv og alle andre rundt han. * Sexstreik?? Jeg ville aldri kunne klart å spise mat som han hadde tatt på, ligget inntill han om natten og ikke minst hadde jeg tatt på meg kyskhetsbeltet og kastet nøkkelen... (i dette tilfellet ville nøkkelen vært nederst i såpedispenseren)
cherry coke Skrevet 27. januar 2009 #16 Skrevet 27. januar 2009 Å i helsiken...æsj for en gris. Jeg hadde ikke ville ha delt seng med en sånn fyr..:/ Og om noen hadde prompa og rapt med vitende vilje når jeg satt og spiste, hadde jeg eksplodert...fyttigrisen...
Gidder ikke! Skrevet 27. januar 2009 #17 Skrevet 27. januar 2009 FY FISE, for en ekkel bushmann du har! Høres ut som en steinaldermann, hehe. Aldri i verden om jeg hadde orket å leve sammen med en så grisete person. Det med rompelukta, det tok kaka! Eller dritt bak øret? Æsj. æsj. æsj. Minstekravet på hygiene er å vaske seg med såpe når man har vært på do! Og før man lager mat, særlig hvis man har krafsa godt i en hundepels, snytt nesa eller hvilt hånda nedi buksa ala Al Bundy. Vis han dette innlegget:) Så får han selv se hvor opphengt folk er eller ikke er på å vaske seg.
Dronningen! Skrevet 27. januar 2009 #18 Skrevet 27. januar 2009 http://www.sensitive.no/eway/default.aspx?pid=232&trg=LeftPage_6614&MainPage_6464=6614:0:4,3291:1:0:0:::0:0&LeftPage_6614=3004:23575::1:6645:3:::0:0 http://www.lommelegen.no/php/art.php?id=391791
chrisallic Skrevet 27. januar 2009 #19 Skrevet 27. januar 2009 Fytti grisen!Jeg hadde fått helt klaus.Elsker såpe og er nok litt såpoman selv.Folk som ikke vasker hendene etter dobesøk synest jeg tar lite hensyn til andre,skal vi som vasker få demmes bakterier??Han må rett og slett bli en mann å lære seg hygene!!!
MammaMia123 Skrevet 27. januar 2009 #20 Skrevet 27. januar 2009 Æsj å æsj å æsj!! Hvor gammel er fyren?? Jeg hadde seriøst ikke takla å vært sammen med en sånn fyr Jeg ville gitt han ett ultimatum, uansett hvor mye jeg hadde elska han.
mammamammamammamor Skrevet 27. januar 2009 #21 Skrevet 27. januar 2009 har en sånn eg og. men han pusser aldri tennene, legger han ungene så kan eg ikke stole på at han har pussa tennene demmes heller. dusjer ca en gang i uka vasker ikke hender etter bleie skift heller. han får sjeldent lage mat til andre enn seg selv, og da har han egen pålegsboks og ferdig oppskjert brød
cherry coke Skrevet 27. januar 2009 #22 Skrevet 27. januar 2009 Hva med å lære han litt om hygiene, respekt og folkeskikk? Han burde jo kunne det fra før, men her har opdragelsen sviktet skjønner jeg...Nei og nei for noen grisete menn. Høres jo ut som menn fra steinalderen, jo. Fyttigrisen, hadde faktisk ikke orka!
Tøysetipp Skrevet 27. januar 2009 #23 Skrevet 27. januar 2009 Jeg ville brekke da jeg leste innlegget. Og må få si at det ikke bare er upassende og lite delikat, det er også respektløst ovenfor deg. Jeg tenker på at det er din seksualpartner også. Samtidig som han går fra bordet før du er ferdig, slipper seg når du spiser og forteller deg upassende ting ved matbordet. Jeg synes han høres ut som en slabbadask. Hygeiene er utrolig viktig. Jeg vil si ikke minst for å ha et tilfredstillende samliv.
Tøysetipp Skrevet 27. januar 2009 #24 Skrevet 27. januar 2009 Altså ikke brekke som å brekke i to, men brekke meg.
Gjest Skrevet 27. januar 2009 #25 Skrevet 27. januar 2009 Burde du kanskje ta en prat med mora hans...?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå