Kakke19 Skrevet 26. januar 2009 #1 Skrevet 26. januar 2009 må man spør om å bli strippet selv eller hvordan er det? å hvordan gjøres det? jeg er 39+1 i dag å d hadde vert litt deili å fått begynt med denne fødseln snart. skal t jordmor i morra kan jeg lissom bare spørr om ho skal gjøre det?? håper på svar... er førstegangs så vet ikke så mye.. lei a å vente oxo....
Gjest Skrevet 26. januar 2009 #2 Skrevet 26. januar 2009 Klippet fra et annet forum; "Stripping er ofte litt ubehagelig, eller kanskje til og med litt vondt ( ialle fall om man ikke klarer å slappe godt av når dete gjøres) Dersom mormunnen er både åpen og tøyelig slik at man kommer inn med en finger kan denne strippingen utføres. Man fører en finger inn gjennom livmorhalsen og varsomt løsner fosterhinnene fra livmorveggen på innsiden, akkurat rundt åpningen. Dette må bare gjøres av jordmor eller fødselslege. Det kan nemlig ligge blodårer i veien." Så spør JM din om det, vet ikke om de gjør det sånn uten videre, men siden du er så nær (og om du er moden) så tror jeg ikke det er no problem. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå