Gå til innhold

Hurra, endelig snudde han seg!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag, når jeg er 36+4 og skulle inn på sykehuset i morgen, så bestemmer knøttet seg endelig for å ta til vettet og snu seg!!! Flinke babyen min:) en smule letta nå kjenner jeg. selv om jeg faktisk var forberedt på keisersnitt! rart hvor fort man venner seg til tanken. så nå må jeg venne meg til tanken på "vanlig" fødsel:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så deilig :D Skjønner at du ble kjempeglad nå!

Skrevet

Har du gjort noe spesielt for å få han til å snu seg? JM tror min også ligger i seteleie, så vil gjerne prøve det meste (naturlige) for å få babyen til å snu seg... prøver den yogastillingen, men usikker på om det har hatt noen effekt enda.

Skrevet

nei jeg har ikke det. han bare tok til vettet:) merket at da jeg lå på venstre siden så sklei han liksom litt rundt... aner ikke om det har noe å si, men slik var det hos meg. må legge til at han lå med ryggen mot høyre.

skulle egentlig på sykehus å snakke om vendingsforsøk i dag, så snudde han seg i går:) kanskje han fikk hele skrekken, og tenkte han måtte være først ute;)

håper din baby også tar til vettet snart:)

Skrevet

Så utrolig bra!!!! Det er godt å se/ høre at det ennå er håp.. Da er det bare å forberede seg til fødsel ja(:

Er 34+4 i dag og her er rompa fortsatt ned. Men satser på frøkna her også tar til vettet!

Skrevet

Hipp Hurra og gratulerer!

Pjokken min tok til fornuft ila helga; seteleie siden midten av desember (minst), tverrleie på fredag og endelig hodeleie igår (37+2).

Har stått i bro (yoga øvelse), og prøvd "vaskekjerring" stillingen - alt for å få bekkenet opp siste uka. Har til og med vært hos akupunktør/jordmor slik at alt lå til rette for en Moxa-behandling. var enige om å vente til etter UL igår, og da hadde han snudd seg gitt:-)

Har forresten også laget litt "strøminger" i magen; altså prøvd å stryke hendene over magen den veien jeg ønsket han skulle rulle.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...