Gå til innhold

Ville du bodd i leilighet i 1. eller 2.etasje?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja har bodd i 2etasje før, og kunne bodd i (høy) 1etasje, forutsatt alarm på alle dører og vinduer:)

Hvorfor? Tja, hvorfor ikke.

Skrevet

hvorfor ikke liksom?

bor selv i 1.etg, var bevisst å bo nede siden jeg skulle bo i blokk... tenker da at det er lettere å sende ut guttungen, slipper heisen og styre med den, bor rett ved en lekeplass så kan sitte og følge med han og hoppe over dersom det skulle være noe etc... brann etc så er det rett ut;p tenker ikke på det med innsyn, for det har man jo uansett i hvilkn etg man bor i her...pga blokker over alt her;) så for meg er det kun positive ting... spesielt nå når jeg skal ha en til, med tanke på vogn, heis osv...

Skrevet

Bor i 2. nå, men ønsker oss leil i 1. Da kan vi spasere rett ut i en nydelig hage med plen, og pus kan smette ut og inn som han vil.

Skrevet

Har bodd i 1.etasje i blokk de siste fem årene, og det har vært perfekt. Vi har kunnet hatt utekatt. Ingen knekker nakken om de faller ned fra verandaen vår... Det er dog en høy 1.etasje, så det er ikke innsyn. Når man bor såpass langt ned mister man samtidig følelsen av å bo i blokk og det er i grunnen like greit.

Har ikke alarm, men det er et relativt trygt område. Og hvorfor skulle noen rane en alenemor i en høyblokk når de kan ta den "større bukken bruse" i eneboligen eller rekkehuset som ligger rett ved siden av...

Tra la la..

Skrevet

Vi bor i 1.etasje nå. Men ser etter en større leilighet. Er det upraktisk med 2.etasje når barna blir større? Har nå en 2åring. Vil helst ha en stor terrasse dersom vi skal bo i 2. etasje da. Kanskje med hengekøye og spiseplass rundt et bord til minst fire personer. Hadde vært fint med mindre innsyn. Nå må vi ha gardinene igjen når det blir mørkt på ettermiddagene.

Skrevet

Vi bor i en lav 1.etasje, så nå ønsker jeg meg en 2.etasje..eller en høy 1.etasje..

Vi har opplevd at en mann prøvde å klatre inn soveromsvinduet vårt på sommeren...midt på natta... Og en gang stod en mann å lyste inn i stuen vår med lommelykt halv syv om morgenen... Fikk da se sambo som nettopp hadde stått opp, kliss naken i stua...hahahaha... :-P

Og vi har opplevd at folk (gjerne i helger) plutselig titter inn hos oss i forbifarten...når de er halvfulle og passerer leiligheten vår....

Men, heldigvis og bank i bordet...så har det ikke skjedd noe galt enda... :-P

Skrevet

Ja, det er derfor vi vurderer 2.etasje også. Hvor skjedde dette anonym 23:08? Tror det er tryggere i 2.etasje jeg også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...