Gå til innhold

morkake i front, finner ikke hjertelyd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror jeg har morkake i front, fordi jeg kjenner lite spark og bevegelser. Jeg er 2.gangs, så jeg burde jo kjent dette lettere og tidligere nå enn sist. Kjente det sist i uke 16-17. Hjertelyd fant jeg i uke 11 sist, med sonicaid. Denne gangen har jeg ikke funnet. Jeg leter og leter, men får ikke frem lyden. Magen vokser, så det må jo være noe der... Er det noen som har morkake i front og heller ikke finner hjertelyd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke hvor jeg har morkaka, har ikke vært på UL enda. Er 17+1 i dag, men JM måtte lete leeeeeenge før hun fant antydning til fosterlyd når jeg var på kontroll på fredag.

Jeg har heller ikke kjent liv enda, (er 2.gangs gravid, og kjente det tidlig forrige gang) så jeg antar at jeg har morkake i front.

Skrevet

Hei!

Jeg er bare 11+1,men tok en snik titt her inne...

I mitt forrige svangerskap hadde jeg morkaka foran på magen.Jeg hadde termin 30.01 og han kom 30.01!! Men jeg kjente ikke tegn på liv før i manedskifte sept/okt den gangen. Da jeg var på UL sa også jordmor at jeg ville nok kjenne liv seinere enn andre pga detta. Men nå har jeg et par ganger hatt sommerfugl på innsiden av magen så jeg tror morkaka ligger anderledes denne gangen.

Ønsker dere lykketil begge to

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...