Gå til innhold

her kan dere sjekke ut fettprosenten!!!:)))

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er kvinne og har 25,98. Hva er normalen?

Skrevet

hehe, aner ikke!

håpte noen skulle vite det:)

HI

Skrevet

og hva er det som skal liksom være sunt å ha?

Skrevet

normalt for kvinner er mellom 15-25%

Skrevet

Grrr! Det kommer ingen beregning til meg!!! Klikker og klikker på "beregn", men kommer ingen verdens ting opp, bare står på stedet hvil. Gjør jeg noe galt??

Skrevet

Se lenger ned på siden:)

Skrevet

Ja, jeg gjør jo DET, men er ingenting der! Bare oppskriften for hvordan jeg skal måle!

Skrevet

28.07

og jeg er FEIT så dette er langt over normalen!

Skrevet

Voksne kvinner bør ligge mellom 20 og 30%. Kvinner bør helst ikke ha under 18% i fettprosent. En på skravle googla det!

Skrevet

Vil bare si at denne testen tar jo ikke hensyn til høyde, muskelmasse, eller bredde i ledd(min søster veier mye mer enn meg, men har tynnere håndledd).

Jeg har fotballegger, og bredt håndledd(uten fett, en ser beina og sener), og sprettrumpe(uten brede hofter). Eneste av dette jeg vet minker, er lårene, om jeg går ned i vekt. Og jeg er ca 8 kg fra undervekt(BMI).

Om jeg er undervektig, er leggene det samme som om jeg er normalvektig(har vært begge deler, så det vet jeg), til og med livvidden min er omtrent den samme(når jeg ser på beltehullet).

Og jeg skal da ha en fettprosent på over 25? Tror ikke dette stemmer helt med virkeligheten......Muskler har jeg også.....

Jeg blir ikke modellslank og sped om jeg prøver. Jeg blir kun mager og beinete om jeg går ned.

Nei, slapp av jenter:)

Skrevet

14,57....

Skrevet

Jeg fikk 32, men er tynn!

Mer fett enn muskler, med andre ord - uten at jeg helt skjønner hvordan kalkulatoren kan beregne det utfra opplysningene man plotter inn. Det mangler jo flere fakorer der.

Men det kan jo uansett hende at jeg er blant de "tynnfeite", jeg trener ikke stort.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...