Gå til innhold

huff jeg angrer.......

♥Kristoffer&Harald♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk sønn min for 5 uker siden og vi ble enige om at mannen min skulle gå hjemme med permisjon og jeg skulle forsette på skole... Dette pga at min mann er sykemeldt og kunne derfor gå rett over på perm etter 1 år som sykemeldt uten å tape penger på det...

Jeg på min side var instilt på å forsette på skole og gå videre til høsten og gjøre ferdig min utdannelse...

Jeg har forsatt lyst til å gjøre ferdig utdannelsen men jeg har ikke lyst til å gå tilbake på skolen. Jeg har meldt meg opp som privatist så eksamen skal jeg jo ta uansett. Men jeg har ikke lyst til å gå tilbake på skolen nå. Trives så godt hjemme med jr min og kose osv...

Men vi har jo fått beskjed fra nav om at min mann får permisjon og slikt og da går det vel ikke å gjøre om.... eller? og slik det er i dag så er det ikke bare bare å få seg jobb, siden han ikke kan gå tilbake i gammel jobb for det er ikke bra for ryggen hans....

Men jeg merker at jeg har veldig veldig veldig liten lyst til å gå tilbake til skolen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

om din mann ikke kan gå tilbake til sin gamle jobb pga dårlig rydd og vært sykemeldt i 1 år. så har han vel muligheter til å søke om omskolering med 64% lønn. da får han gått på skole :)

Skrevet

han søkte men fikk avslag pga at legen på sykehuset sa: og jeg siterer; pasienten kan ikke gå tilbake til jobben hos xxxxxx pga problemer i ryggen og prolaps men pasienten er på bedringens vei.

Skrevet

da får han dra til fastlegen å felle noen tårer om at alt har blitt så mye verre og at han ikke orker å gå hjemme mer og vil på skole og få noen framtidsmål.

en i klassen min fikk omskolering fordi hun hadde betennelse i en tommel.

jeg ville ihvertfall ikke gitt opp!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...