Zeke Skrevet 26. januar 2009 #1 Skrevet 26. januar 2009 Har fått sikklig dilla på Grandiosa pizza er det mulig, blir jo gal snart
Suprise! Skrevet 26. januar 2009 #2 Skrevet 26. januar 2009 Hehe,det var da og noe:p I mitt første svangerskap fikk samboeren forbud om å spise det. Ble så uuuuuuuuuutrolig dårlig av lukten:s Hehe tok faktisk over ett år etter at jeg fødte at jeg smakte ett stykke grandis igjen;p
Zeke Skrevet 26. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 26. januar 2009 det rare er at jeg eter det aldri nesten til vanlig, liker ikke smaken. Med 1 mann så måte virklig måte ha den første slurken av boksølet til min mann,(jeg drikker aldri øl , eller noe annet alkohol) det var ikke ofte han drakk øl, jordmora bare lo av meg å sa at det ikke gjorde noe,det var kanskje 5 ganger i løpet av svangerskapet,men jeg rører aldri ALKOHOL i svangerskapa ellers eller uten mage men det er rart hvor kroppen bare må ha noen ting.
VinterSol+2 Skrevet 26. januar 2009 #4 Skrevet 26. januar 2009 hehe. med prinsessa mi hadde jeg dilla på grandiosa medpepperoni. og kyllingpølser. hehehe
Zeke Skrevet 26. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 26. januar 2009 det er rart det dere, med 2 mann måte jeg ha kjærlighet på pinne,2 om dagen,siste mnd så spiste vi nystekt makrell og agurk salat 2 ganger i uka ikke rart puddingen var 4,6 kg.(enda jeg bare la på meg 10kg i heile svangerskapet) Kroppen er jammen rar
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 27. januar 2009 #6 Skrevet 27. januar 2009 Med nr 1 hadde jeg skikkelig dilla på salt lakris, Tab-xtra (som jeg ikke likte) og godteri, spesielt potetgull og H-melk!!!! (æsj, kan ikke fordra det ellers fordi det er jo nesten som å drikke fløte, kvalmendes) Nå med nr 2 har jeg ikke lyst på godteri, brus, sjokolade, potetgull eller H-melk i det hele tatt!!! Så håper jeg ikke går opp så mye i vekt som forrige gang da, hehe =)
Kristilina83 2blå+blå spire Skrevet 27. januar 2009 #7 Skrevet 27. januar 2009 Med nr 1 hadde jeg dilla på whooper chees på burger king, måtte ha det selv om jeg ikke klarte å holde på maten, alt kom i retur og tro meg burger i retur er ikke godt hehe... med nr 2 tror jeg ikke jeg hadde noe jeg bare måtte ha men nå med nr 3 er jeg så snop syk at åååååå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå