Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått sikklig dilla på Grandiosa pizza er det mulig,

blir jo gal snart

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe,det var da og noe:p

I mitt første svangerskap fikk samboeren forbud om å spise det. Ble så uuuuuuuuuutrolig dårlig av lukten:s Hehe tok faktisk over ett år etter at jeg fødte at jeg smakte ett stykke grandis igjen;p

Skrevet

det rare er at jeg eter det aldri nesten til vanlig, liker ikke smaken.

Med 1 mann så måte virklig måte ha den første slurken av boksølet til min mann,(jeg drikker aldri øl , eller noe annet alkohol)

det var ikke ofte han drakk øl, jordmora bare lo av meg å sa at det ikke gjorde noe,det var kanskje 5 ganger i løpet av svangerskapet,men jeg rører aldri ALKOHOL i svangerskapa ellers eller uten mage men det er rart hvor kroppen bare må ha noen ting.

Skrevet

hehe. med prinsessa mi hadde jeg dilla på grandiosa medpepperoni. og kyllingpølser. hehehe

Skrevet

det er rart det dere, med 2 mann måte jeg ha kjærlighet på pinne,2 om dagen,siste mnd så spiste vi nystekt makrell og agurk salat 2 ganger i uka ikke rart puddingen var 4,6 kg.(enda jeg bare la på meg 10kg i heile svangerskapet)

Kroppen er jammen rar

Skrevet

Med nr 1 hadde jeg skikkelig dilla på salt lakris, Tab-xtra (som jeg ikke likte) og godteri, spesielt potetgull og H-melk!!!! (æsj, kan ikke fordra det ellers fordi det er jo nesten som å drikke fløte, kvalmendes)

Nå med nr 2 har jeg ikke lyst på godteri, brus, sjokolade, potetgull eller H-melk i det hele tatt!!! Så håper jeg ikke går opp så mye i vekt som forrige gang da, hehe =)

Skrevet

Med nr 1 hadde jeg dilla på whooper chees på burger king, måtte ha det selv om jeg ikke klarte å holde på maten, alt kom i retur og tro meg burger i retur er ikke godt hehe... med nr 2 tror jeg ikke jeg hadde noe jeg bare måtte ha men nå med nr 3 er jeg så snop syk at åååååå

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...